رئیس پلیس راهور استان اصفهان:

تردد خودروهای غیربومی در اصفهان یک میلیون تومان جریمه دارد

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر: رئیس پلیس راهور استان اصفهان از جریمه یک میلیون تومانی برای تردد خودروهای پلاک غیربومی در اصفهان طی ۶ روز تعطیلی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با کرونا و تعطیلی ۶ روزه کشور اظهار داشت: ممنوعیت تردد بین شهری از ساعت ۱۲ امروز اعمال شده است و تا پنجم شهریور ماه و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بر این اساس ورود پلاک‌های غیر بومی متعلق به استان‌ها و شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا هستند به اصفهان و شهرستان‌های استان ممنوع اعلام شده است، ابراز داشت: همچنین از خروج وسایل نقلیه داری پلاک بومی اصفهان و شهرهای استان که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه تردد هر گونه خودروی غیربومی در سطح شهرهای استان اصفهان نیز در این ایام ممنوع اعلام شده است، تصریح کرد: برای هر بار تردد غیرمجاز این خودروها در سطح شهرهای استان یک میلیون تومان جریمه در نظر گرفته شده و توقیف سیستمی نیز خواهند شد.

تنها برای مراجعه به مراکز درمانی اجازه ورود می‌دهیم

وی افزود: تنها در صورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی اجازه ورود داده خواهد شد.

سرهنگ محمدی ادامه داد: خودروی رانندگان پلاک غیر بومی متخلفان علاوه بر جریمه ۵۲۵ هزار تومانی و یک میلیون و ۵۰ هزار تومانی و ممانعت از ورود، به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه، توقیف سیستمی خواهند شد.

وی تاکید کرد: حریمه‌های صادر شده در این ایام در صورت عدم پرداخت پس از یک ماه دو برابر خواهد شد.

همه مجوزهای تردد قبلی باطل شده است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه مجوزهای تردد قبلی باطل و مجوزهای جدید هم با حساسیت ویژه بررسی خواهند شد، اضافه کرد: هیچ مجوزی به صورت دستی و با فرمت قبلی برای رسیدگی به جرایم صادره مورد قبول نیست.

وی تاکید کرد: ثبت تخلفات بیشتر به وسیله سامانه‌های الکترونیکی و سیستم‌های هوشمند انجام می‌شود.

سرهنگ محمدی گفت: درخواست ما از شهروندان با فرهنگ اصفهان همکاری صد درصدی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا