ایجاد نظم نوین جهادی در عرصه محرومیت زدایی از اهداف سپاه است

اردبیل - جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در راستای محرومیت زدایی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان کشور، هدف اصلی سپاه ایجاد نظم نوین جهادی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

به گزارش ارک خبر،سرهنگ شکر عبدی ، با بیان اینکه همزمان با آغاز ماه محرم در فرماندهی و جانشینی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل تغییراتی ایجاد شد اظهار کرد: امیدواریم که آغاز این ماه پر خیر و برکت و معنوی باعث خیر و برکت در سپاه استان اردبیل شده و سرآغازی برای اجرای طرح‌های جدیدی توسط سربازان بی ادعا و خدمت گذار در بسیج و مجموعه سپاه باشد.

وی تولید قدرت سخت و نرم در برابر تهاجمات دشمنان را از اولویت‌های اصلی سپاه و بسیج عنوان کرد و افزود: با به کارگیری ظرفیت بی پایان و قدرتمند داخل کشور می‌توان با تولید علم و تکنولوژی در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده و تهاجمات و توطئه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کرد.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های مهم سپاه و بسیج توسعه عمران و آبادانی در مناطق محروم و ایجاد پیشرفت در حاشیه شهرها است که این امر با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی امکان پذیر است.

سرهنگ عبدی بر اجرای بیانیه هفتگانه و مهم گام دوم انقلاب در استان توسط سپاه و بسیج تاکید کرد و گفت: سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج در آستانه ابلاغ است و این مجموعه مأموریت‌های متفاوتی برای مبارزه با جنگ نرم دشمن و همچنین تربیت نیروی جوان در برابر تهاجمات دشمن دارد.

وی با اشاره به اینکه تمامی اقدامات انجام گرفته باید در جهت تربیت نسل انقلابی و متعهد صورت گیرد بیان کرد: سپاه و بسیج باید مروجان یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس در جامعه باشند که این امر با تربیت نیروهای جوان محقق خواهد شود.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: در جهان هم اکنون آنچه در بین افراد جامعه ترویج داده می‌شود نظم نوین جهانی است و سپاه نیز در راستای محرومیت زدایی و ایجاد امنیت و خدمت در جامعه شعار نظم نوین جهادی را در پیش گرفته است.

سرهنگ عبدی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد افزود: به عنوان سربازان کوچکی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت قرار داریم تا بتوانیم هم تولید قدرت نرم و سخت را میسر و هم در حل مشکلات مردم موفق باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا