هیات فوتبال تبریز حق باشگاه داری ندارد

تبریز- رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه دیروز از طریق فضای مجازی از تعلیق فعالیت‌های باشگاه تراکتور مطلع شده است، گفت: هیات فوتبال تبریز حق باشگاه داری ندارد.

به گزارش ارک خبر، جواد ششگلانی افزود: ما نیز روز گذشته از طریق فضای مجازی در جریان اظهارات نظمی، مدیرعامل باشگاه تراکتور مبنی بر متوقف شدن فعالیت‌های آن مطلع شدیم و از قبل هیچ گونه هماهنگی بین ما و باشگاه در این خصوص انجام نشده بود.

وی با بیان اینکه هیچ گونه چراغ سبزی به باشگاه تراکتور برای به تعلیق درآوردن فعالیت‌های آن از سوی هیچکس داده نشده است، بیان کرد: طبق قانون، هیچ هیأت فوتبالی حق باشگاه داری ندارد و بر این اساس واگذاری باشگاه تراکتور به هیأت فوتبال آذربایجان شرقی نیز غیرقابل قبول است.

وی اضافه کرد: در این خصوص با مسؤولان استانی تماس گرفتیم و قرار شد امروز یا فردا، جلسه‌ای در این زمینه در ساختمان فرمانداری یا استانداری با حضور مقام‌های استانی، مسؤولان باشگاه تراکتور و هیأت فوتبال برگزار شود.

ششگلانی ادامه داد: مقرر شد در این جلسه با توجه به اهمیت موضوع و نگرانی هواداران پرشمار تراکتور، سریعاً درباره این تیم تصمیم گیری شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا