تیم ماشین‌سازی تبریز با پنج بازیکن به توافق رسید

مالک و مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی ماشین‌سازی تبریز از توافق این تیم فوتبال با پنج بازیکن جدید خبر داده و گفت: فصل جدید را با پوشش نقاط ضعف تیم شروع خواهیم کرد.

به گزارش ارک خبر،یونس قربانی روز پنجشنبه در یک گفت و گوی خبری با اشاره به جذب بهمن کامل، علی محسن زاده، مهدی قریشی، محمد شاه محمدی و پیمان نامور در تیم فوتبال ماشین سازی تبریز افزود: لیگ دسته یک کشور را با یک تیم منسجم و انگیزه ای مضاعف شروع خواهیم کرد.
بهمن کامل، مدافع سابق تیم فوتبال ماشین‌سازی است که سابقه حضور در تیم‌های آرمان گهر سیرجان، نفت تهران، فولاد خوزستان، داماش گیلان و نود ارومیه را در کارنامه خود دارد و اکنون به جمع شاگردان اکبرپور پیوست.
همچنین محسن‌زاده، دروازه‌بان فصل گذشته هوادار تهران پس از مذاکره و توافق با مدیرعامل باشگاه با عقد قراردادی به ماشین‌سازی پیوست.
محسن‌زاده، سابقه حضور در تیم‌های شهرداری تبریز، پرسپولیس تهران، ذوب آهن اصفهان و نفت تهران را در کارنامه خود دارد.
مهدی قریشی نیز مدافع بومی سبزپوشان تبریزی، سابقه حضور در تیم‌های تراکتور، گسترش فولاد، شهرداری و علم و ادب تبریز و آلومینیوم اراک را در کارنامه خود دارد.
محمد شاه‌محمدی، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز که در فصل جدید به عنوان دفاع راست سبزقبایان تبریز به میدان خواهد رفت، پیش از این در تیم‌های گسترش‌فولاد، شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک بازی کرده است.
و در نهایت پیمان نامور، هافبک فصل گذشته بادران تهران که پیش از این نیز در تیم‌های گل گهر سیرجان و مس رفسنجان حضور داشته و سابقه صعود به لیگ‌برتر را با این دو تیم دارد، پنجمبن بازیکن جذب شده تیم فوتبال ماشین سازی تبریز برای فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور است.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در فصل گذشته به دلیل حضور ضعیف و شکست مقابل تیم های لیگ برتری، به لیگ دسته یک سقوط کرد.
وقوع این اتفاق برای یکی از تیم های فوتبال ریشه دار و قدیمی کشورمان با بیش از نیم قرن سابقه، ناراحتی و نگرانی فوتبال دوستان خطه آذربایجان را به دنبال داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا