ارتقای سطح استانداردهای مراکز اقامتی آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از قرارگیری ارتقای سطح استاندارهای مراکز اقامتی در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان خبر داد.

به گزارش ارک خبر،احمد حمزه زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: کمیته ارزیابی و نظارت بر عملکرد واحدهای اقامتی با همراهی جامعه هتلداران آذربایجان شرقی به‌صورت مستمر از ابتدای سال جاری ضمن بازدید از واحدهای اقامتی، با شناسایی واحدهای غیرمجازی که نسبت به اخذ پروانه و ارتقا استانداردهای واحدهای اقامتی اقدام نکرده‌اند، به‌طورجدی برخورد کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: پیرو این برنامه، کمیته ناظر بر عملکرد واحدهای اقامتی، تعداد ۵ واحد اقامتی غیرمجاز را شناسایی و اخطار لازم را برای اخذ پروانه بهره‌برداری و رعایت استانداردهای موردنظر صادر کرده بودند که به علت عدم تعهد به اخطارهای صادر شده، پلمپ واحدهای اقامتی مذکور در دستور کار قرار گرفت.

حمزه زاده ادامه داد: استانداردسازی و بهسازی تمامی مراکز اقامتی استان از ابتدای سال جاری در راستای ارتقا کیفیت خدمات به‌صورت جدی در دستور کار قرارگرفته و مراکز اقامتی که تعهد لازم به ضوابط را نداشته باشند پس از دریافت اخطار، فعالیت آن‌ها متوقف خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا