نیروهای ارتش در آمادگی کامل دفاعی و نظامی هستند

تبریز- رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروهای ارتش در پایگاه‌های عملیاتی مرزهای شمال غرب کشور آمادگی کامل دفاعی و نظامی دارند.

به گزارش ارک خبر،حسن همتی در بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از قرارگاه‌های عملیاتی تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع در مناطق مرزی شمالغرب کشور، اظهار کرد: این بازدید به دنبال تحولات اخیر در مرزهای شمال غرب و اجرای رزمایش فاتحان خیبر انجام شد که گزارش آن و روحیه بالای کارکنان تکاور ارتش، سپاه، مرزبانی و آمادگی کامل نیروهای مسلح به کمیسیون امنیت ملی داده خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر اهداف سفر این کمیسیون به شمال غرب کشور گفت: در مدت سه روز مسائل امنیتی و مرزی این منطقه بررسی می‌شود.

وی یادآور شد: وضعیت امنیتی و نیز استقرار نیروهای نظامی و انتظامی در مناطق مرزی شمال غرب کشور به خصوص در مرز با کشور آذربایجان و نخجوان مورد تاکید این هیأت است.

همتی گفت: پس از این بازدید، شرکت در جلسه شورای تأمین در مراکز استان و نیز برخی شهرستان‌های مرزی شمال غرب کشور از دیگر برنامه‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه کشور از قرارگاه‌های عملیاتی تیپ ۲۵ نیرو مخصوص ارتش مستقر در مناطق شمالغرب دیدن کردند.

دکمه بازگشت به بالا