مراسم تجلیل از برگزیدگان آزمون قرآنی ارشاد به تعویق افتاد

خبرگزاری ارک – مسئول آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد از تغییر زمان برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان سیزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت خبر داد و گفت: این مراسم پنج‌شنبه 9 مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، سیزدهمین دوره آزمون‌های قرآن و عترت ارشاد در 4 رشته حفظ، مفاهیم قرآن، تدبر در قرآن و مفاهیم نهج‌البلاغه و همچنین رشته حفظ و مفاهیم سوره‌های مبارکه منافقون و جمعه برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی جمعه 11 اردیبهشت‌ماه در 280 حوزه امتحانی به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

در این آزمون 53 هزار و 620 نام‌نویسی کردند که پس از اعلام نتایج، به قید قرعه از بین برگزیدگان هر رشته 3 نفر انتخاب شدند تا همچون سال گذشته در مراسمی از آن‌ها تجلیل به عمل بیاید.

بر اساس اعلام مسئولان معاونت قرآن و عترت ارشاد قرار بود این مراسم تا پایان شهریورماه برگزار شود اما بنا بر دلایلی برپایی این مراسم به تعویق افتاد.

«مرتضی خدمتکار» مسئول آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم تجلیل از برگزیدگان سیزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت ارشاد، گفت: بر اساس تصمیم مسئولان مراسم تجلیل از برگزیدگان این آزمون پنج‌شنبه 9 مهرماه در مجموعه شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم علاوه بر برگزیدگان سیزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت ارشاد از مؤسسات برتر هم تجلیل می‌شود، افزود: امیدواریم با این اقدام بتوانیم گامی به سوی ارتقای برنامه‌های قرآنی و تشویق افراد به ورود به این عرصه برداریم.

به گزارش فارس، سال گذشته معاونت قرآن و عترت ارشاد برای نخستین‌بار در مراسمی به برگزیدگان و مؤسسات برتر دوازدهمین دوره آزمون قرآن و عترت ارشاد جوایزی از جمله کمک هزینه سفر به مکه مکرمه، عبات و مشهد مقدس اعطا کرد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا