استاندار جدید آذربایجان شرقی نسبت به مسائل روز آگاه است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: استاندار جدید آذربایجان شرقی نسبت به مسائل روز و مشکلات این استان آگاه است.

به گزارش ارک خبر،صبح امروز شنبه طی مراسمی در سالن مصلی تبریز و با حضور وزیر کشور، عابدین خرم به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی معارفه شد و از تلاش‌ها و زحمات پور محمدی استاندار سابق آذربایجان شرقی تقدیر شد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در این مراسم ضمن تبریک ولادت پیامبر گفت: انتخاب استاندار جدید آذربایجان شرقی را در آستانه ولادت باسعادت پیامبر اکرم به فال نیک می‌گیریم و این انتخاب در هفته وحدت انجام گرفت و با توجه به اینکه او در حوزه‌های مختلف این استان شناخت دارد و با توجه به مسئولیت اخیر در فرماندهی سپاه از مشکلات فرهنگی و اقتصادی و از مشکلات ادارات خبر دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: سردار خرّم در روزهای سخت کنار مردم بودند، در این دو سال گذشته در بحث بسته‌های معیشتی با کمک خیرین و در طرح قاسم سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقدامات خوبی انجام دادند و با توجه به اینکه شناخت خوبی نسبت به مناطق مرزی دارند در دو سال گذشته دشمنان می‌خواستند آشوبی ایجاد کنند که با اداره کل اطلاعات دست به هم دست دادند و هیچ مشکلی پیش نیامد.

آل هاشم اظهار داشت: سردار خرم در مسائل امنیتی در آذربایجان شرقی و غربی فعالیت چشمگیری داشتند و در سوریه چند ماه اسیر دشمنان بود و نسبت به مسائل روز، آگاه است و تمام مشکلات را می‌داند، از طرفی همه جوانان و تشکل‌هایی که در گرم نگه داشتن فضای انتخاباتی نقش داشتند و بعد انتخابات گزینه‌های خود را برای استانداری مطرح کردند، ماجور هستند و الان می‌خواهم با وحدت کامل و صمیمت به استاندار منتخب دولت کمک کنند.

وی ضمن تشکر از نمایندگان مردم استان در مجلس اذعان داشت: انتظار داریم استاندار جدید آذربایجان شرقی با بهره گیری از توانمندی‌های جوانان برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری و در جهت رفع مشکلات معدنی، دریاچه ارومیه و اقتصادی اقدامات خوبی انجام بدهند.

آل هاشم ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی پورمحمدی، استاندار سابق گفت: وجود چنین دانشمند و فرهیخته ای برای آذربایجان شرقی افتخار است، او شبانه روزی تلاش کرد و هیچ وقت مسائل جناحی را در تصمیم گیری ها دخالت نداد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا