رایزنی باشگاه مقاومت تبریز برای تیمداری در دوچرخه‌سواری

معاون تربیت بدنی سپاه ویژه تبریز و مدیرعامل باشگاه مقاومت تبریز از رایزنی باشگاه مقاومت تبریز برای تیمداری در دوچرخه‌سواری خبرداد.

به گزارش ارک خبر،یاسر نجف‌زاده شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز در خصوص تجهیز امکانات ورزشی پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه غدیر تبریز، گفت: خوشبختانه با مشارکت خیرین ورزشی و با تلاش‌های سرهنگ عبدالله شادی فرمانده سپاه ویژه تبریز، توانستیم با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال، تجهیزات ورزشی در اختیار ۴۵۰ پایگاه بسیج قرار دهیم.

وی در خصوص تجهیزات ورزشی در اختیار قرارداده شده پایگاه‌های بسیج، مطرح کرد: ۱۵۰ میز تنیس روی میز، ۱۵۰ فوتبال دستی، بیش از ۳۵۰ توپ والیبال و فوتسال، تجهیز کامل ۸ سالن رزمی با تشک‌های مخصوص این رشته‌های رزمی، ۱۵۰ دارت از جمله اقلام ورزشی تجهیزات پایگاه‌های بسیج تبریز است.

معاونت تربیت بدنی سپاه ویژه تبریز مطرح کرد: مطمئناً تجهیز امکانات سخت‌افزاری ورزشی در پایگاه‌های بسیج می‌تواند در ایجاد رفاه و حضور فعال بسیجیان کمک شایانی داشته باشد. ایجاد نشاط اجتماعی به‌وسیله ورزش نیز از دیگر اهداف و رسالت‌های سپاه می‌باشد.

نجف‌زاده افزود: ما وظایف خود به مسائل درون سازمانی معطوف نکردیم. در این شرایط که متأسفانه اکثر تیم‌ها و باشگاه‌های تبریز و استان به لحاظ اقتصادی شرایط چندان جالب توجهی ندارند، ما باشگاه مقاومت تبریز را احیا کردیم. قهرمانی در لیگ برتر فوتسال استان، عنوان پنجمی در لیگ دسته یک والیبال و لیگ برتر تنیس روی میز کشور، رایزنی برای تیمداری در دوچرخه‌سواری، حضور در لیگ دسته ۲ والیبال مردان، تیمداری در مسابقات کشوری تکواندو از جمله اقدامات ما در باشگاه مقاومت تبریز است.

وی در ارتباط با دلیل گزینش تیمداری مقاومت در فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، تکواندو و دوچرخه‌سواری گفت: براساس سند آمایش سرزمینی، معتقدیم برخی از رشته‌ها در طرح و آذربایجان‌شرقی بنای چندین ساله دارند و می‌توانیم قهرمانان زیادی در این رشته‌ها معرفی کنیم. رشته‌هایی که مطرح شد از جمله مواردی است که می‌توانیم تیمداری به صورت حرفه‌ای انجام دهیم. البته تیمداری در دوچرخه‌سواری قطعی نشده که در حال رایزنی برای تیمداری در این رشته مدال‌آور هستیم.

مدیرعامل باشگاه مقاومت تبریز در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در مجموعه تربیت بدنی سپاه تبریز و باشگاه مقاومت براین است تا بتوانیم ورزش همگانی و حرفه‌ای را باردیگر با کمک هیئت‌های ورزشی احیا کنیم که باتوجه به سند چشم‌انداز ورزش بسیج تبریز، موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا