گاز نیروگاه تبریز وصل شد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گاز نیروگاه تبریز از شنبه این هفته وصل شده است، گفت: پیگیر رعایت عدالت در توزیع گاز بین نیروگاه‌های کشور هستیم.

به گزارش ارک خبر،محمدعلی متفکر آزاد در یک گفت و گوی خبری به تشریح جزئیات جلسه نمایندگان آذربایجان‌شرقی و کارشناسان وزارت نفت در خصوص انتقال گاز به نیروگاه تبریز پرداخت.

وی افزود: پیرو سوال نمایندگان استانی از وزیر نفت در خصوص موضوع مازوت‌سوزی نیروگاه تبریز، جلسه‌ای چهار ساعته با حضور نمایندگان کمیسیون انرژی، کارشناسان وزارت نفت و گاز و نمایندگان استانی تشکیل شد که در آن موضوعات مختلف را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: از روز شنبه، ۲۰ آذرماه گاز به نیروگاه تبریز وصل و مقرر شد تا با گذر زمان و مشورت با همکاران، اگر نتیجه مطلوبی حاصل شد، سوال خود را از وزیر نفت پس بگیریم.

متفکر آزاد گفت: مهم‌ترین مطالبه‌ی ما عدالت است؛ اگر گاز هم کم است باید با عدالت در همه‌ی نیروگاه‌های کشور توزیع شود و کمبود گاز نیز به طور یکسان شامل حال همه نیروگاه‌ها و مازوت در تمام آنها استفاده شود.

وی تاکید کرد: این مسئله به طور جدی در کمیسیون انرژی مطرح خواهد شد و تنها در صورتی که شروط ما محقق شود، رضایت خواهیم داد، اما به جد پیگیر این موضوع هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا