بازی فردا برای هر دو تیم تراکتور و نفت حساس و دشوار است

تبریز- سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بازی فردا برای هر دو تیم تراکتور و نفت حساس و دشوار است.

به گزارش ارک خبر،فراز کمالوند ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور و نفت مسجد سلیمان در تبریز گفت: بازی حساسی فردا داریم و تلاش می‌کنیم دست پر تبریز را ترک کنیم ولی این را می گویم که بازی فردا مثل بقیه بازی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بازی تراکتور همانند سایر بازی‌ها برای ما است، گفت: با تمام قوا به مصاف تراکتور خواهیم رفت ولی حیف که تماشاگران تراکتور در این بازی در ورزشگاه نیستند.

کمالوند با بیان اینکه بدون بازی دوستانه وارد مسابقات شده ایم، گفت: کمتر از ۲۰ روز مانده به مسابقات وظیفه هدایت نفت را برعهده گرفتم و فصل بدنسازی را کاملاً از دست دادیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه هفته پیش بازی خوبی مقابل ذوب‌آهن داشتیم، گفت: از تراکتور شناخت خوبی داریم و بازی‌های اخیر این تیم را دیدیم.

کمالوند با بیان اینکه مشکلاتی در ابتدای حضورم در این تیم داشتیم اما تیم هفته به هفته بهتر شده است، گفت: هفته قبل نیز می‌توانستیم سه امتیاز بگیریم ولی نشد، با این اوصاف تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه از بازیکنان تیمم راضی هستم، افزود: فردا نیز بازی خوبی خواهد بود، سعی می‌کنیم با استفاده از نقاط ضعف این تیم به نتیجه دلخواه برسیم.

کمالوند در خصوص سولدو سرمربی جدید تراکتور نیز ابراز داشت: سرمربی کروات تغییرات مثبتی را در تراکتور ایجاد کرده ولی این تیم نیز مثل ما مشکلاتی دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا