بررسی مشکلات بازار تاریخی تبریز

در راستای تداوم پیگیری مسائل و مشکلات زیرساختی و عمرانی بازار تاریخی تبریز، جلسه‌ای پیرامون تداوم کفسازی و مرمت، حل مشکل گاز و برق وحل سایر مشکلات بازار تبریز برگزار شد.

به گزارش ارک خبر،با حضور نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، مدیران میراث فرهنگی، مدیرعامل آتش نشانی به همراه جمعی از بازاریان و اصناف بازار تاریخی تبریز، سومین جلسه پیرامون حل مشکلات بازار تاریخی تبریز در شهرداری منطقه هشت تبریز، برگزار شده و هماهنگی‌های لازم در خصوص حل مشکلات بازار به عمل آمد.

در این جلسه حجت الاسلام تاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم صیانت از بازار تاریخی تبریز که ثبت جهانی شده تاکید کرده و خواستار حل فوری مشکلات بازار تاریخی تبریز شد.

حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان نیز در این جلسه گفت: بازار تاریخی تبریز اولین بازار تاریخی ثبت شده جهان است که وجود این مجموعه در قلب تبریز افتخار بزرگی برای تبریز بوده و عوامل میراث فرهنگی و شهرداری نهایت تلاش خود را در راستای حفظ و مرمت این اثر تاریخی بکار خواهند بست.

رضا جان فشان نوبری سرپرست شهرداری منطقه هشت نیز در این جلسه گفت: بازار تبریز یک پتانسیل خوب برای جذب گردشگر است و باید تلاش کنیم‌ این بازار تاریخی را به بهترین نحو ممکن ساماندهی و احیا کنیم.

وی بیان کرد: در طول چند سال گذشته کف سازی و اقدامات عمرانی مناسبی از سوی شهرداری منطقه هشت تبریز در بازار سرپوشیده انجام گرفته که باتمام قدرت درآینده نیز تداوم خواهد یافت و شاهد تحول اساسی بازار تبریز خواهیم بود.

در این جلسه حجت الاسلام برگی رئیس شورای شهر تبریز و روح الله دهقان نژاد عضو شورای شهر تبریز از آمادگی شورای شهر تبریز برای همکاری در خصوص رفع مشکلات اساسی بازار تاریخی تبریز و تصویب بودجه‌های مورد نیاز خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در پایان این جلسه مقرر شد تا جلسات مستمر در خصوص مشکلات بازار برگزار و مشکلات بازار در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا