همیشه برای برد بازی می‌کنیم/ تراکتور در شرایط سختی قرار دارد

تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: یک امتیاز برای ما راضی کننده نیست و همواره برای برد بازی می‌کنیم.

به گزارش ارک خبر،زونیمیر سولدو ظهر سه شنبه در نشست خبری قبل بازی با ذوب آهن، اظهار داشت: هفته گذشته بازی سختی داشتیم که نتیجه خوبی به خاطر شرایط بازیکنان که نشأت گرفته از بازی طولانی جام حذفی بود، حاصل نشد. ما زمان کمی برای آماده کردن تراکتور مقابل هوادار داشتیم، به همین دلیل اشتباهات زیادی در آن بازی مرتکب شدیم و فوتبال خوبی انجام ندادیم.

وی افزود: ما در طول هفته نقاط ضعف را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم. فردا با یک تیم خوب و منسجم بازی داریم. ذوب آهن تیم خوبی است و جایگاهش در جدول برای من جای تعجب دارد.

سولدو با بیان اینکه ذوب آهن را به خوبی آنالیز کردیم، تأکید کرد: بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کرده‌ایم تا نتیجه خوبی در بازی با ذوب آهن کسب کنیم. من در این هفته ملاقاتی با کانون هواداران داشتم، شرایط تیم و مشکلات را به آنان توضیح دادم. امیدوارم هواداران نیز به این مشکلات واقف باشند و بدانند که چه شرایط سختی را داریم.

وی توضیح داد: تراکتور به خوبی بسته نشده و تمرینات آماده‌سازی منظم و مطلوبی را پشت سر نگذاشته است. می‌پذیریم که مشکلاتی داریم و ما در خطوط مختلف به بازیکنان جدید نیاز داریم. امیدوارم طی روزهای آتی خبرهای خوبی در خصوص تقویت تیم داشته باشیم. من در طول مدت حضورم در تراکتور، به دنبال ایجاد تمرکز و نظم تیمی بوده‌ایم و امیدوارم با اضافه شدن نفرات جدید، تراکتور را به سطح خوب برسانیم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: تراکتور شرایطی سختی در این فصل دارد و همه باید به تیم کمک کنند. ما باید نقاط ضعف را پوشش بدهیم و صرف جذب بازیکنان جدید مشکلات‌مان را حل نمی‌کند.

وی در خصوص دلایل جذب نکردن قوچان‌نژاد و شرایط واسعی، گفت: آقای قوچان‌نژاد در دو فصل اخیر آمار خوبی نداشت و در شش ماه گذشته، نیز بازی نکرده و به اواخر فوتبالش رسیده است. می‌خواهم نیروی بهتری به جمع ما اضافه شود. از طرفی به سعید واسعی فرصت زیادی داده‌ایم و آن چیزی که می‌خواستیم، نبود. او تمرینات خوبی انجام نداده و آسیب دیدگی هم داشت.

سولدو افزود: اکنون زمان مناسبی برای جذب بازیکن نیست، بازیکنان خوب، قرارداد دارند و بازیکنانی که از نظر بدنی خوب نیستند و به ما کمک نمی‌کنند، بیرون مانده‌اند. ما می‌خواهیم بازیکنی به ترکیب اضافه کنیم که به ما کمک کند. من و همکارانم هر روز در این راستا تلاش می‌کنیم. اکنون چند بازیکن را برای اضافه کردن به تیم، زیر نظر داریم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: ما تیم ذوب آهن را خوب آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قدرت این تیم را می‌شناسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور امکان کسب سهمیه آسیا را دارد؟ بیان کرد: تقویت تیم پروسه‌ای دارد و باید روی بازیکنان جدید کار کنیم. هیچ تضمینی برای کسب سهمیه نمی‌توان داد، مگر اینکه بازیکنان تلاش بیشتری کنند، فصل سختی را پیش رو داریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا