الهامی: دشواری بازی با تراکتور را کاملا لمس می‌کنیم

سرمربی نساجی گفت: تراکتور با بازی‌های در چند هفته گذشته انجام داد، ثابت کرد جایگاه بالاتری دارد و در مقابل ما هم تیم خوبی هستیم اما سخت بودن بازی فردا را کاملا لمس می‌کنیم.

به گزارش ارک خبر،ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: بازی فردا بسیار سخت است و دو تیم به جایی رسیدند که شناخت خوبی از هم دارند. آخرین بازی نیم فصل اول است و تیم‌ها کاملا از هم شناخت دارند و بازی‌ها به خاطر نزدیک بودن زمان بازی‌ها تاکتیکی، پرفشار و پر تنش شده است. تراکتور روز به روز پیشرفت کرده و جایگاهش در اینجا نیست.

او ادامه داد: تراکتور با بازی‌های در چند هفته گذشته انجام داد، ثابت کرد جایگاه بالاتری دارد و در مقابل ما هم تیم خوبی هستیم اما سخت بودن بازی فردا را کاملا لمس می‌کنیم. می‌دانیم چه بازی سختی را پیش رو داریم و بچه‌ها باید با تمرکز لازم کار کنند تا بتوانیم با جسارت بیشتر دست پر از میدان فردا بیرون بیاییم.

الهامی درباره غایبان تیمش گفت: کریم اسلامی برای این بازی محروم است اما درباره مصدومان نمی توانم صحبت کنم. بازیکنان جایگزین به خوبی جای غایبان را پر خواهند کرد. امیدوارم بازی خوبی شود و تیمی که لیاقت برنده شدن را دارد در این بازی پیروز شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا