جشنواره ابوذر به دنبال شناسایی استعدادهای خبری است

تبریز- جانشین سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: جشنواره ابوذر با هدف ایجاد رقابت رسانه‌ای، افزایش تولید محتوا و شناسایی استعدادهای خبری برگزار شد.

به گزارش ارک خبر،جواد بیرامزاده عصر چهارشنبه در اختتامیه جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی در تبریز گفت: از نظر ما همه شرکت کنندگان در جشنواره ابوذر برگزیده هستند زیرا آنها در جبهه انقلاب بوده و نیت و هدفشان تولید محتوا برای جبهه انقلاب و توسعه استان است.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی افزود: جشنواره ابوذر با هدف ایجاد رقابت رسانه‌ای، افزایش تولید محتوا و شناسایی استعدادهای خبری استان برگزار می‌شود.

وی گفت: خبرنگاران جزو مظلوم ترین قشر جامعه هستند که علی رغم مشکلات فراوان در حوزه کاری خودشان همواره صدای مردم بوده‌اند. حل مشکلات این قشر زحمتکش و پرتلاش همت مسؤولان ذیربط را می‌طلبد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج رسانه نیز در این راستا ضمن مطالبه گری از مسؤولان خود را در کنار خبرنگاران می‌داند، گفت: طبق اذعان هیئت داوران آثار ارسالی به پنجمین جشنواره ابوذر از کیفیت خوبی هم در محتوا و هم در ساختار برخوردار بوده است.

بیرام زاده ابراز داشت: بی شک زحماتی که خبرنگاران استان در ایام کرونا متحمل شدند یادآور دوران دفاع مقدس بود. خبرنگاران ما در اوج کرونا دوشادوش مدافعان سلامت در خط مقدم نبرد با کرونا جنگیدند و این جنگ همچنان ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا