رسانه ابزاری کلیدی برای معرفی آذربایجان شرقی به کشورهای هدف گردشگری است
معاون گردشگری آذربایجانشرقی در جلسه کمیته فنی بازاریابی و تبلیغات ضمن تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیتهای رسانهای برای معرفی استان به کشورهای هدف گردشگری، از برگزاری ۸۰ جشنواره گردشگری محور داخلی طی سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ارک خبر،علیرضا بایرامزاده امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ضمن اشاره به اهمیت بازاریابی با کمک تبلیغات رسانهای برای رشد صنعت گردشگری استان طی سخنانی اظهار کرد: استفاده از ظرفیتهای رسانهای در کشورهای هدف گردشگری و همچنین نحوه حضور رسانههای استانی در این کشورها برای معرفی هرچه بهتر جاذبههای گردشگری آذربایجانشرقی از اهمیت ویژهای برخوردار بوده و لازم است تا این موضوع با حساسیت ویژهای در دستورکار قرار گیرد.
معاون گردشگری آذربایجانشرقی ادامه داد: با توجه به برنامه تحولی صنعت گردشگری در استان با هدفگذاری برای رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران به استان، استفاده از ظرفیتهای رسانهای با مشارکت و محوریت بخشهای خصوصی دو طرف با برگزاری رویدادهایی نظیر جشنوارههای بینالمللی گردشگری محور موضوع حائز اهمیتی بود که طی این جلسه به تصویب رسید.
او افزود: در راستای تحقق هدف، افزایش رویدادهای گردشگری با کشورهای هدف گردشگری، برنامههایی همچون برگزاری ۸۰ جشنواره گردشگری داخلی، برگزاری نمایشگاه بینالمللی گردشگری و صنایعدستی در مهرماه سال جاری و حضور توانمند در نمایشگاه بینالمللی گردشگری تهران، با محوریت جذب گردشگران خارجی در دستور کار معاونت گردشگری آذربایجانشرقی خواهد بود.
بایرامزاده خاطرنشان کرد: کشورهای هدف گردشگری برای استان آذربایجانشرقی کشورهایی همچون جمهوری آذربایجان، جمهوری ارمنستان، روسیه، ترکیه، چین، عراق و کشورهای اروپایی است اما محدودیتی در معرفی استان وجود نداشته و هدف نهایی معرفی جاذبههای گردشگری کمنظیر استان در ابعاد جهانی است.