دولت سیزدهم به دنبال تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است

تبریز- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی شعار دولت سیزدهم است، گفت: باید برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش کنیم.

به گزارش ارک خبر،جهانبخش سلمانیان در مراسم افتتاح مدرسه شهیدان مهدی پور شهرستان اسکو با تاکید بر لزوم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: برای تحقق این مهم باید هر سال شاهد پیشرفت‌های بیشتر باشیم و نسبت به سال قبل گام‌های بزرگ‌تر و مهم‌تری در راستای توسعه و پیشرفت کشور برداشته شود.

وی ادامه داد: در شهر جدید سهند، طرح‌های عمرانی با سرعت و جلوتر از برنامه زمان‌بندی تعیین شده در حال اجرا است و این امر موجب افزایش سرعت رشد این شهر نسبت به پیش‌بینی‌ها شده است.

سلمانیان گفت: با توجه به سرعت رشد جمعیتی این شهر باید ایجاد بسترها و زیرساخت‌های لازم در تمامی حوزه‌ها به خصوص در حوزه فرهنگی مورد توجه باشد.

وی همچنین با اشاره به ضرورت افتتاح مدارس در شهرهای جدید افزود: توجه به مباحث سخت افزاری محیط‌های آموزشی مقدمه‌ای برای رشد و ارتقا نرم افزاری نهاد آموزشی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب انتظار و نگاه خاصی نسبت به آموزش و پرورش دارند، گفت: پرورش دانش آموزان و دانشجویان جستجوگر، نیاز جامعه امروز است و معلمان و اساتید نقش بسزایی در این راستا ایفا می‌کنند.

در این آئین ۲ طرح عمرانی و خدماتی با سرمایه‌گذاری ۱۲۵ میلیارد ریال با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان اسکو به بهره‌برداری رسید.

یکی از این طرح‌ها، مدرسه ۱۲ کلاسه شهیدان مهدی پور اسکو بود که با ۲ هزار و ۷۷۲ مترمربع وسعت و یک هزار و ۷۲۴ متر مربع زیربنا در سه طبقه و صرف ۸۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و تجهیز شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا