یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور غیر بهداشتی در آذربایجان شرقی پلمب شد

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی از پلمب یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور به علت تخلفات بهداشتی در استان خبر داد.

به گزارش ارک خبر،امیرحسین بهداد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به عدم تمدید اعتبار پروانه بهداشتی بهره برداری توسط مسئولین این کشتارگاه و عدم پایبندی مدیریت کشتارگاه مذکور به تعهدات خود در خصوص رفع مشکلات و نواقص بهداشتی کشتارگاه، مجدداً با هماهنگی و دستور دادستان شهرستان پلمب و از ادامه فعالیت کشتارگاه مزبور ممانعت به عمل آمده است.

وی خاطر نشان کرد: در سالیان گذشته تذکرات شفاهی و کتبی عدیده‌ای از سوی کارشناسان شهرستانی و استانی به مدیریت و مسئولین فنی و بهداشتی ابلاغ شد که با کم توجهی آنها روبرو شده است.

بهداد افزود: فعالیت این کشتارگاه در ماه گذشته نیز به دلیل وجود نقایص بهداشتی به دستور دادستان ممنوع شده بود که با تعهد مدیریت کشتارگاه مبنی بر رفع نواقص و رعایت موازین بهداشتی به چرخه تولید بازگشت اما نظر به عدم تمکین به تعهدات پلمب واحد مذکور در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، وی در پایان گفت: به همت کارشناسان و ناظرین دولتی مستقر در کشتارگاه‌های دام و طیور استان موارد و مسائل بهداشتی با جدیت رصد و در صورت لزوم اقدامات قانونی انجام می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا