خلاقیت و نوآوری، لازمه ایجاد اشتغال جدید است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: لازمه‌ی ایجاد اشتغال جدید، نوآوری و خلاقیت است که بدون این دو اصل، احتمال اینکه یک مجموعه در شرایط کنونی بازار در چند سال آینده با شکست مواجه شود، بیشتر است.

به گزارش ارک خبر،حسین فتحی در آئین اعطای کارت منزلت به کارآفرینان برتر آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی کارآفرینان شبانه روز برای ارتقاء منزلت استان زحمت می‌کشند، اظهار کرد: موضوعاتی مانند شیوع ویروس کرونا و سایر مشکلات طبیعی و غیرطبیعی باعث آسیب دیدن برخی از واحدهای تولیدی شده است که در این راستا تثبیت اشتغال، تداوم و پایداری تولید حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه فرد کارآفرین باید از سوی تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها مورد حمایت و تشویق قرار گیرد، افزود: ایجاد اشتغال جدید نوعی عبادت است چرا که موجب اشتغال عده‌ای از افراد جامعه شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: کارآفرینان موتور متحرک کشور و بازوان پر توان اقتصاد کشور هستند و توسعه‌ی جامعه بدون همراهی کارآفرینان امکان پذیر نخواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی خاطرنشان کرد: کیفیت، قیمت، بازار محصولات و به ویژه نحوه‌ی مدیریت آن، از موارد بسیار مهم و ضوری هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، فتحی در خاتمه گفت: افرادی که کارت منزلت دارند، به‌عنوان کارآفرین پیشرو تسهیلات ویژه‌ای از سوی دولت دریافت خواهند کرد و سایر خدمات نیز برای این کارآفرینان پیشرو در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا