محوصلات تولیدی بانوان، نیازمند خلاقیت و بازارسازی است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بسیاری از کارهایی که در کارگاه های ما تولید می‌شود تبدیل به نشان تجاری نشده و اگر این اتفاق بیفتد، تبلیغات آنها آسان‌تر شده و اعتماد به آنها نیز بیشتر می شود.

به گزارش ارک خبر،به نقل از فارس، مالک رحمتی امروز در همایش بانوان کارآفرین استان، اظهار کرد: امروز افتخار ما این است که بانوان جامعه دوشادوش آقایان در عرصه‌های مختلفی همچون پزشکی، گردشگری، صنایع غذایی، خودرو و دارو، با مسئولیت پذیری، کاردانی، اثربخشی و تعهد فعالیت می کنند و دنیا این حضور آنها را می‌بیند.

استاندار آذربایجان شرقی داشتن نگاه علمی را اولین قدم در هر فعالیتی دانست و گفت: اگر در کارهای مختلف از علم روز استفاده نکنیم محکوم به فنا خواهیم بود و استفاده از علم روز در گرو آموزش، یادگیری و به‌روز کردن اطلاعات است.

رحمتی با تاکید بر بازارسازی برای محصولات تولیدی بانوان، گفت: اکثر محصولاتی که بانوان تولید می کنند، نیازمند ابتکار، خلاقیت و بازارسازی است و ما در مجموعه استانداری در حد اختیارات و امکانات خودمان حامی بانوان کارآفرین و تولیدکننده هستیم.

وی ادامه داد: بسیاری از کارهایی که در کارگاه های ما تولید می‌شود تبدیل به نشان تجاری نشده و اگر این اتفاق بیفتد، تبلیغات آنها آسان‌تر شده و اعتماد به آنها نیز بیشتر می شود.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: با برندسازی می توان ضمن تشکیل زنجیره های ارزش و تولید، بیشتر مشکلات واحدهای تولیدی را رفع کرد.

رحمتی از تشکیل کمیته تخصصی اقتصادی با حضور بانوان خبر داد و گفت: کمیته تخصصی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی بانوان با محوریت معاونت اقتصادی استانداری قبل از پایان سال جاری تشکیل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا