آمار فوتی‌های روزانه کرونا در آذربایجان‌شرقی درحال افزایش است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه تعدادبستری های کرونایی در آذربایجان‌شرقی به ۷۹۰ بیمار کاهش یافته است، گفت: در مقابل تعداد فوتی‌های کرونایی استان درحال افزایش است.

به گزارش ارک خبر،حسین حقایی تکمیل مراحل واکسیناسیون توسط مردم را حرف اول در پیشگیری از ابتلاء و افزایش فوتی‌های کرونایی دانست و گفت: کاهش استفاده از ماسک نشانگر عادی انگاری مردم بوده و در واقع با جانشان بازی می‌کنند.

وی گفت: اکنون ۱۰ شهرستان آذربایجان شرقی شامل مراغه، شبستر، مرند، عجب شیر، سراب، هریس، جلفا، بناب، میانه و اهر در وضعیت قرمز کرونایی و پنج شهرستان تبریز، آذرشهر، اسکو، ملکان و هوراند در وضعیت نارنجی کرونایی هستند، ضمن اینکه ۶ شهرستان باقی مانده استان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی تعداد بیماران کرونایی شناسایی شده جدید در آذربایجان شرقی را ۱۸۵ نفر، موارد بستری جدید را ۱۲۱ نفر و تعداد بیماران تحت نظر در بخش مراقبت‌های ویژه را ۲۳۹ بیمار اعلام کرد و افزود: مجموع بیماران کرونایی شناسایی شده در این استان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون ۲۵۴ هزار و ۷۰۰ نفر بوده که از این تعداد هفت هزار و ۱۲۹ نفر جان باخته‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا