ارسال۷۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری نشریات، رسانه و فضای مجازی در دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به استقبال دانشجویان مراکز آموزشی سطح کشور، ۷۵۰ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره سراسری درون دانشگاهی نشریات، رسانه و فضای مجازی ارسال شده است.

به گزارش ارک خبر،فرزان قالیچی در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری درون دانشگاهی نشریات، رسانه و فضای مجازی ضمن قدردانی از ستاد مرکزی مبنی‌بر تفویض میزبانی و مسئولیت اجرا و برگزاری سومین جشنواره نشریات دانشگاهی ، رسانه و فضای مجازی به واحد آذربایجان شرقی اظهار کرد: با عنایت به تجربه موفق برگزاری دو دوره جشنواره نشریات و فضای مجازی توسط واحد آذربایجان شرقی، شاهد برگزاری آیین اختتام سومین جشنواره هستیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ارزش فضای مجازی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اهمیت فضای مجازی را به اندازه‌ی انقلاب اسلامی فرمودند، در همین راستا وظیفه‌ی همگانی است که برای ترویج شعایر اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در فضای مجازی تمام تلاش خود را بکنیم.

قالیچی همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز عید مبعث اشاره کرد و ادامه داد: باید در عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با جدیت تلاش کنیم و در پاسداشت ارزش‌های انقلاب و ترویج آن در فضای مجازی حضور داشته باشیم.

وی افزود: در این جشنواره شاهد رشد شش برابری ثبت آثار نسبت به دوره اول و شاهد رشد دو برابری ثبت آثار نسبت به جشنواره دوم بودیم.

قالیچی همچنین در خصوص آمار ثبتنام دانشجویان از واحدهای استانی بیان کرد: از لحاظ آماری، بیشترین آثار ارسالی به ترتیب مختص واحدهای استانی آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران شرق و تهران غرب است.

رئیس ستاد برگزاری جشنواره در خصوص امر داوری نیز گفت: در این جشنواره از تعداد ۴۵ مدرس و اعضای هیأت علمی دانشگاه در امر داوری استفاده کردیم و هر اثر به طور متوسط توسط شش داور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش آذرانجمن به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی، وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در سال آتی در خصوص موضوعات مرتبط با فضای مجازی و جهاد تبیین جشنواره برگزار کنیم تا بتوانیم در راستای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی گام برداریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا