شهردار منتخب تبریز از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر قدردانی کرد

شهردار منتخب تبریز با صدور پیامی از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر تبریز قدردانی کرد.

به گزارش ارک خبر،متن پیام یعقوب هوشیار به شرح زیر است:

بسمه تعالی

خداوند متعال را شاکرم که در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی ایران، توفیق خدمت به مردم شریف تبریز را در جایگاه شهردار این شهر به بنده عنایت فرمود و قلباً بر این باورم که در هر فرصت خدمت که فراهم می‌آید، باید رضایت خداوند و خواست مردم را به عنوان ولی‌نعمتان‌مان در اولویت قرار دهیم.

از اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز که با اعتماد به بنده، فرصت خدمت در کهن‌شهر تبریز را برایم فراهم نمودند، از صمیم قلب سپاسگزارم و امیدوارم با رهنمودها و مشاوره‌های اعضای محترم شورا که هر یک جزو سرمایه‌های معنوی شهرمان به شمار می‌آیند، به اتفاق همکارانم بتوانیم اتفاقاتی نیک و آنچه شایسته مردم شریف این شهر است، در تبریز عزیز رقم بزنیم.

شهرداری تبریز مجموعه‌ای گسترده با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فراوان است که توجه به سرمایه‌های انسانی داخل این مجموعه بزرگ، می‌تواند استعداد کارکنان و مدیران را شکوفا سازد و از طرفی دیگر تمام تلاش بنده این خواهد بود که با سرلوحه قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، فرصت خدمت در جایگاه‌های مدیریتی را برای جوانان مجموعه فراهم سازم؛ چراکه اعضای محترم شورای اسلامی شهر با انتخاب بنده نشان دادند جوانگرایی یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های اصلی این دوره از شورا است.

کلانشهر تبریز اگرچه جایگاه ویژه‌ای در ایران‌زمین و حتی در جهان دارد، اما وظایف خطیر مدیریت شهری ما را بر آن می‌دارد که با احصا نقاط ضعف و قوت در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی و هنری، معماری و شهرسازی، خدمات شهری، عمران، حمل و نقل و ترافیک، اقتصادی و.‌.. برای داشتن تبریزی بهتر و آبادتر تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم.

اینجانب ضمن قدردانی مجدد از اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر، با استعانت از پرودگار متعال، بهره گیری از رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، استاندار محترم آذربایجان شرقی، مجمع نمایندگان استان، هم‌فکری با اعضای محترم شورای شهر و بهره‌گیری از نظرات، ایده‌ها و راهنمایی‌های خانواده محترم شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمام نخبگان و شهروندان این شهر و همچنین استفاده از ظرفیت های ملی، تمام تلاشم را برای داشتن تبریزی آباد به کار خواهم بست، ان‌شاءالله.

یعقوب هوشیار

شهردار منتخب تبریز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا