مراسم افتتاح انجمن کوراش آذربایجان شرقی برگزار شد

مراسم افتتاح انجمن کوراش استان آذربایجان شرقی و جلسه پایان سال هیئت های ووشو شهرستان های استان، مسئولین کمیته ها و سبک های هیئت ووشو استان با حضور مسئولین استانی روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در مجموعه فرهنگی ورزشی صدرا تبریز برگزار شد.

به گزارش ارک خبر،همایش پایان سال هیئت های ووشو شهرستان ها، مسئولین کمیته ها و مسئولین سبک های ووشو استان با حضور تراب محمدی معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی، فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز، جعفری آذر فرماندار تبریز، عظیمی رئیس بسیج ورزشکاران استان و مرتضوی سرپرست هیئت ووشو استان برگزار شد.

فیروزی معاون ورزشی اداره ورزش و جوان استان نیز در این مراسم حضور داشت و گفت: ووشو یکی از رشته های مدال آور و با اهمیت در بازی های آسیایی می باشد که باید با برنامه ریزی های دقیق تعداد ورزشکاران ملی پوش در این رشته را افزایش داد چرا که پیشینه استان در این رشته بسیار غنی بوده و شاهد قهرمانی در سطح جهانی و آسیایی بوده ایم.

مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز نیز گفت: خانه ووشو استان در سالن گنجویان تبریز یکی از مجهزترین خانه های ووشو می باشد و به زودی نیز در سطح شهر تبریز آکادمی های تخصصی ووشو را راه اندازی خواهیم کرد.

محمدی معاون سیاسی امنیتی استانداری استان در این مراسم گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا یکی از معضلات جامعه امروز است، فعالیت های جسمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی می تواند یکی از بهترین راههای پیشگیری از ابتلا به این ویروس باشد.

جعفری آذر فرماندار تبریز در این مراسم گفت: با تمام توان از ورزش حمایت میکنیم و در این ۱۰ روز مسئولیت جدیدم دوبار با بزرگان ورزش جلسه برگزار کرده ام.

مرتضوی سرپرست هیئت ووشو استان افزود: در طول ۴ ماه دوران سرپرستی در هیئت ووشو استان جلسات متعدد با هیئت های ووشو شهرستان ها در محل ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی برگزار کردیم و تمامی مسائل و مشکلات پیش رو در پیشبرد اهداف عالی فدراسیون را بررسی و برنامه های منظم و مدونی جهت پیشرفت ووشو استان در نظر گرفته ایم.

در این مراسم از بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان به خاطر حمایت های همه جانبه از ورزش استان به ویژه رشته مدال آور ووشو تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

این مراسم با تجلیل و قدردانی از تمامی اعضا هیئت های ووشو شهرستان ها، پیشکسوتان، مسئولین کمیته ها و سبک های ووشو استان به اتمام رسید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا