شناسایی و انهدام ۷۷ باند بزرگ مواد مخدر در اصفهان

به گزارش ارک خبر:سردار محمدرضا میرحیدری درآخرین نشست خبری خود با اصحاب رسانه بابیان اینکه اقدامات پلیس در جهت حفظ آرامش جامعه منجر به کاهش ۴۱ درصدی سرقت‌های خشن و ۴۷ درصدی سرقت‌های به عنف شده است، افزود: در ۳۰ مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان اصفهان با مشارکت دستگاه قضائی اجرایی شده است، همچنین ۱۶ مرحله طرح قدس در مناطق حاشیه‌ای و با هدف کاهش آسیب‌ها و ۱۲ مرحله طرح ذوالفقار هم با همکاری بسیج و سپاه پاسداران برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان اصفهان با سهمیه یک هزار و ۲۰۰ نفری در حال انجام است، گفت:۷۷ باند بزرگ مواد مخدر در استان اصفهان شناسایی و منهدم گردید.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در استان اصفهان سلاح های غیرمجاز رشد ۷ درصدی داشت. با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته با افراد فعال در این زمینه برخورد می کنیم. ۶ شهرستان را به عنوان شهرستان هدف در دستور کار داریم و طرحی را به زودی اجرایی خواهیم کرد.

سردار میرحیدری درباره  خانه‌های اجاره‌ای ساعتی نیز گفت: وجود چنین خانه‌های مجردی و دسته جمعی به ناامنی می‌انجامد لذا ما از مردم درخواست می‌کنیم تا با مشاهده همسایگان مشکوک یا رفت و آمدهای غیرعادی به محله‌ها و ساختمان ها، مراتب را به پلیس گزارش دهند.

وی گفت: ما اخیرا باندی را دستگیر کردیم که با همین روش از طریق خانه‌های اجاره‌ای در هشت روز حدود چند میلیارد تومان اموال مردم اصفهان را سرقت کرده‌ بودند.

فرمانده انتظامی اصفهان تاکید کرد: به همین دلیل در ایام نوروز از ۲۸ اسفند جاری تا ۱۵ فررودین ۱۴۰۱ اسباب کشی ممنوع است و افراد متقاضی جابه‌جایی نیز باید از کلانتری محل خود مجوز دریافت کنند.

سردار میرحیدری با اشاره به رشد ۲۸ درصدی شناسایی و ممانعت از ورود اتباع غیر مجاز در استان اصفهان خاطر نشان کرد: این افراد در بسیاری از مراکز صنعتی، کشاورزی و دامداری به کار گرفته می‌شوند که خطر آفرین هستند چرا که بدون شناسنامه هستند و فاقد مجوز که قابلیت پیگیری را نداریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا