عشق به امام خمینی از ویژگی‌های شهید باکری بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شهید باکری، اطاعت از فرامین امام خمینی را واجب می‌دانست و به آن‌ها عشق می‌ورزید.

به گزارش ارک خبر،حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در مراسم گرامیداشت شهید باکری و شهدای عملیات بدر و خیبر با اشاره به ویژگی‌های شهید باکری در اطاعت از ولایت  گفت: امروز این عشق به رهبر معظم انقلاب را در جوانان ایران اسلامی مشاهده می‌کنیم که دنباله روی، ولی فقیه زمان هستند و از این مسیر باکی ندارند.

با توجه به جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم، جوانان امروز به ندای رهبر معظم انقلاب گوش دادند و برای دفاع از اسلام به مناطق مختلف عازم می‌شوند و جانشان را در این راه فدا می‌کنند.

امروز رزمندگانی را می‌بینیم که حاضر هستند شبانه روز فداکاری کنند اما رهبرمان کوچکترین ناراحتی نداشته باشد.

سپاهیان دلاور در پاسخ به شهادت دو رزمنده ایرانی، قلب دشمن و مرکز جاسوسی موساد را در اربیل عراق مورد حمله قرار دادند.

آقای  عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم با بیان اینکه شهید مهدی باکری متعلق به جهان انسانیت است گفت: اخلاق، رفتار، اخلاص، شجاعت، ولایتمداری، دشمن شناسی، مهربانی و آزادیخواهی به معنای واقعی در وجود همه شهدا قابل رویت است.

شهید باکری نشان داد که هر کس سرباز ولایت باشد و در دامن ولایت تربیت شود به شایستگی دست می‌یابد.

با توجه به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مردم عزیز ایران اسلامی ما در طول تاریخ بشریت، برجسته‌ترین و افتخارآفرین‌ترین مردم روی زمین در عصر حاضر هستند، در هر نقطه‌ای از دنیا که که فریاد مظلومیت سر داده می‌شود، دلاور مردان ایران اسلامی حضور فیزیکی و یا حمایت مادی و معنوی دارند.

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر،دیروز با حضور وزیر کشور در تبریز برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا