تیم‌های واکسیناسیون سیار در تفرجگاه‌های تبریز مستقر شدند

معاون بهداشت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تیم‌های واکسیناسیون سیار کرونایی در تفرجگاه‌های تبریز جهت خدمات رسانی به آحاد مردم و به خصوص دانش آموزان و دانشجویان مستقر شدند.

به گزارش ارک خبر،حسین حقائی افزود: با توجه به حضوری بودن مدارس و دانشگاه‌ها و بازگشایی این مراکز در سطح استان و کلانشهر تبریز و در راستای اطمینان از سلامت خانوارها، تقاضا می‌کنیم والدین نسبت به تزریق واکسن برای کودکان ۵ تا ۱۱ ساله و نیز تکمیل نوبت سوم واکسیناسیون خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: بدین منظور ضمن آماده بودن کلیه مراکز تجمیعی، تیم‌های واکسیناسیون سیار دانشگاه علوم پزشکی نیز در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها شهر تبریز حضور خواهند داشت تا نسبت به تزریق واکسن کرونا برای همشهریان اقدام کنند.

حقائی اعلام کرد: بر اساس آخرین اطلاعات موجود، در حال حاضر از مجموع ۲۱ شهرستان آذربایجان شرقی تعداد چهار شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۲ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: هم اکنون تعداد ۲۴۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۸۲ نفر از آنها تحت مراقبت‌های ویژه و ۲۱ نفر از این تعداد نیز تحت دستگاه ونتیلاتور قرار دارند و متأسفانه یک نفر از بیماران کرونایی طی شبانه روز گذشته فوت کرده است.

به گفته حقائی تاکنون از جمعیت چهار میلیونی آذربایجان شرقی ۸۹.۸۲ درصد دز اول، ۸۲.۶۰ درصد دز دوم و ۵۲.۳۶ درصد نیز دز سوم واکسن‌های خود را دریافت کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا