بار اصلی جهاد تبیین بر دوش اهالی هنر انقلاب است

امام جمعه تبریز گفت: بار اصلی جهاد تبیین بر دوش اهالی هنر انقلاب است.

به گزارش ارک خبر،حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با هنرمندان استان به مناسبت هفته هنر انقلاب، با بیان این‌که در بحث جهاد تبیین انتظاری که از اهالی هنر می‌رود، از سایر اقشار وجود ندارد، اظهار کرد: باید در رابطه با جهاد تبیین، چندین سوال را از خودمان طرح کنیم که چگونه می‌توان به اهداف جهاد تبیین برسیم.

وی افزود: آیا در این راستا، آرایش جهادی گرفته‌اید؟ قرارگاه مرکزی آرایش جهادی گرفته شده، کجاست؟، فرمانده مرکزی قرارگاه چه کسی یا چه کسانی است؟، ترکیب اعضای ستاد جهاد تبیین چه کسانی هستند؟، راهبردهای پدافندی و آفندی ستاد جهاد تبیین مشخص شده و چیست؟.

وی ادامه داد: آیا قوانین پارلمانی در ستاد جهاد تبیین وجود دارد؟، آیا جهاد تبیین برای ۱۰ کانون فرهنگ ساز برنامه دارد؟.

آل هاشم، کانون‌های ۱۰ گانه فرهنگ ساز را خانواده، مدارس، هیات مذهبی، حوزه‌های علمیه، دانشگاه، بازار، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد و امامت جمعه عنوان کرد و گفت: طرح‌هایی را باید برای نسل جوان انقلاب طراحی کرد که پیوست فرهنگی و تربیتی داشته باشد و این طرح‌ها باید دارای توجیه عقلانی باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، وی افزود: باید این طرح‌ها متناسب، پاسخگو، همه فهم و قابل آموزش باشد و همچنین دارای جذابیت و رضایت بخشی باشند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا