آغاز طرح ضربتی نگهداشت شهری در تبریز

سرپرست معاونت خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آغاز اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهر با محوریت محله‌ها در همه مناطق و محلات مختلف شهر تبریز خبر داد.

به گزارش آذرانجمن،آقای صدیقی گفت: به دنبال دستور شهردار کلانشهر تبریز در خصوص ایجاد تحول در خدمت رسانی به شهروندان، طرح نگهداشت شهری تبریز با محوریت محلات توسط نیرو‌های خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز از صبح روز گذشته آغاز شد.

طرح نگهداشت شهری در روز‌های زوج هفته اجرایی خواهد شد.

نیرو‌های خدمات شهری مناطق دهگانه تبریز از صبح روز گذشته با حضور در محلات تعیین شده نسبت به رفع مشکلات خدماتی اقدام کردند.

به ناظران ستادی تاکید شده است که نهایت دقت را در رفع تمامی مشکلات خدماتی موجود در محلات اعمال کنند تا بتوانیم با استفاده از همه توان معاونت‌های خدمات شهری رضایت حداکثری شهروندان را کسب کنیم.

تنظیف، لکه گیری آسفالت، رسیدگی به وضعیت روشنایی، امحای آگهی و دیوارنوشته، رنگ آمیزی جداول و جمع آوری خودرو‌های فرسوده و رهاشده از سطح شهر از جمله آیتم‌های مورد اجرا در این طرح خواهد بود.

خادمان مردم تبریز در شهرداری به دنبال خدمت رسانی به شهروندان هستند و از شهروندان عزیز تقاضا داریم در صورت وجود مشکل خدماتی مراتب را به خدمات منطقه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع ایرادات اقدام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا