جام پرچم نگاه جدیدی به ورزش همگانی است

قائم‌مقام و دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور گفت: جام پرچم نگاه جدیدی به ورزش همگانی است که با ابتکار شهرداری تبریز راه‌اندازی شده است.

به گزارش ارک خبر،حجت‌الله غلام‌علی در آئین تجلیل از عوامل اجرایی دومین دوره المپیاد ورزشی جام پرچم اظهار کرد: تلاش داریم در ساختار جدید شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، جام پرچم را در ۱۴۰۰ شهر ایران برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در تبریز آغاز به کار کرد.

غلام‌علی با اشاره به جایگاه شهرداری تبریز و سازمان بسیج در برگزاری این رقابت‌ها ابراز داشت: تبریز پیشگام برگزاری المپیاد ورزشی جام پرچم بود که با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود استانداردهای لازم به خوبی رعایت شده است.

قائم مقام شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تصریح کرد: شهرداری تبریز در برگزاری المپیاد ورزشی رتبه اول را دارد، هرچند شهرهای دیگر نیز زحمت کشیدند ولی تبریز با ابتکار و نوآوری صاحب‌امتیاز جام پرچم است.

وی با اشاره به دستور المپیاد ورزشی جام پرچم اضافه کرد: بزرگترین دستاورد جام پرچم ایجاد شور و نشاط اجتماعی بود که نیاز همه شهرها بعد از مهار اپیدمی کرونا است و به نوعی اولین رویداد عمومی ورزشی بعد از شیوع این بیماری محسوب می‌شود.

غلام‌علی با اشاره به ارتقای سطح کیفی مسابقات جام پرچم در دوره‌های بعدی نیز گفت: در سطح ملی ما ظرفیت تخصصی وزارت ورزش را داریم که می‌تواند کیفیت کار را بالا ببرد.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای از دور بعد به این رقابت‌ها اضافه خواهد شد و در کنار معتقدیم بهترین بستر برای استعدادیابی از میان کودکان و نوجوانان، المپیاد جام پرچم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا