رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی

طی مراسمی در محل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی رونمایی شد.

به گزارش ارک خبر،این پوستر با حضور سرهنگ گل‌محمدزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا، حجت الاسلام حسینی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و حسین زاده، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی در قالب‌های تیتر، یادداشت و سرمقاله، مصاحبه، گزارش(خبری- غیرخبری)، عکس(تک عکس-مجموعه عکس)، مستند(عکس و ویدئو)، کلیپ ویدئویی، کاریکاتور، گرافیک و صفحه آرایی، اینفوگرافی، موشن گرافی و پادکست برگزار می‌شود.

محورهای این دوره جشنواره نیز «تولید، دانش نبیان و اشتغال آفرین »، «جهادتبیین »، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های اقدام»، «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «مکتب شهید سلیمانی»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی-اسلامی»، «محیط زیست» و «ورزش» است.

بازه زمانی انتشار آثار ارسالی از ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ تا ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ خواهد بود و آثار ارسال شده باید در یکی از رسانه‌های مکتوب یا برخط و مجازی معتبر و دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشار یافته باشد.

آثار(در مجموع شش اثر) باید از طریق سایت بسیج رسانه به آدرس www.basijrasaneh.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال شود. به آثاری که به صورت ایمیل یا دستی به استان ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا