تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی نماز عید سعید فطر در تبریز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی، محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی انتظامی نماز عید سعید فطر در تبریز تشریح کرد.

به گزارش ارک خبر،سرهنگ یونس منفرد در تشریح این خبر، گفت: برابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات نماز عیدسعید فطر همزمان با سراسر کشور در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز و خیابان‌های اطراف اقامه خواهد شد.

وی افزود: در روز عید سعید فطر از میدان دانشسرا و خیابان فلسطین به سمت میدان نماز، از خاقانی به سمت حرمخانه، از خیابان‌های ارتش، فردوسی، شریعتی به سمت ارک، میدان ساعت به سمت سه راه طالقانی و کلیه مسیرهای منتهی به مصلای اعظم امام خمینی(ره) محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی گفت: از ساعت ۱۲ شب، روز قبل، در صورت پارک وسایل نقلیه در مسیرهای اعلامی خودرو توسط جرثقیل به خیابان‌های حاشیه‌ای و مجاور انتقال و از حرکت خودروها در مسیرهای اعلام شده از ساعت شش صبح عید فطر، تا اتمام نماز جلوگیری خواهد شد.

منفرد از نمازگزاران در خواست کرد تا سعی کنند در اول وقت خود را به محل اقامه نماز برسانند و در صورت حضور در دقایق پایانی، از رها کردن خودرو در خیابان و ایجاد سد معبر برای سایرین جدا خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان، وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان روزه دار، همکاری همشهریان قانونمند و رانندگان را جهت اجرای صحیح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها را با پلیس راهنمایی و رانندگی استان خواستار شد و تاکید کرد: همکاری شهروندان عزیز موجب برگزاری هرچه با شکوه تر نماز عید سعید فطر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا