رقابت ۲۵۷ نفر در انتخابات شورای هیئات مذهبی آذربایجان شرقی

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای هیات‌های مذهبی در این استان و رقابت ۲۵۷ نفر در این انتخابات خبر داد.

به گزارش ارک خبر،حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ششمین دوره انتخابات شورای هیات‌های مذهبی استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۵۷ نفر از مسئولان هیات‌های مذهبی استان در این انتخابات کاندیدا شده‌اند که ۱۱ نفر خانم و ۲۴۶ نفر نیز آقا هستند.

وی افزود: این انتخابات در ۲۱ شهرستان استان روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه جاری در محل ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و در تبریز نیز در محل اداره کل استان برگزار می‌شود و زمان برگزاری این انتخابات در شهرستان‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و در تبریز نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینی در خصوص شرایط کاندیداها نیز افزود: داشتن حداقل سه سال سابقه مسئولیت هیأت مذهبی و همچنین مسئول هیات بودن در زمان حال از اصلی‌ترین شرایط است.

وی ادامه داد: کاندیداها همچنین باید حداقل ۲۵ و حداکثر ۶۵ سال سن داشته باشند. حداقل مدرک تحصیلی کاندیداها در شهرستان‌ها دیپلم و در مرکز استان نیز لیسانس درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا