کمک ۳۳۴ میلیارد ریالی هیأت‌های مذهبی تبریز به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و کمک مومنانه، در ۹ ماه امسال ۶۰ هیأت‌ شاخص تبریز، مبلغ ۳۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

به گزارش ارک خبر،حجت الاسلام سید محمود حسینی در جلسه‌ای با فرماندار ویژه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میانه با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی توانمندی و ظرفیت بالایی دارد، اظهار کرد: متاسفانه این سازمان از لحاظ امکانات فوق العاده ضعیف است.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان ۶ هزار هیأت مذهبی ثبت شده وجود دارد، افزود: مداحان، روحانیون، مبلّغین و کانون‌های تبلیغی و فرهنگی وابسته به سازمان تبلیغات، بسیار قدرتمند عمل کرده و به دور از هرگونه جناح و جریان‌های سیاسی، ابزار دست جریان‌ها نشده و این قشر مذهبی همیشه در صحنه، هر جا که پای منافع نظام اسلامی در میان بوده وارد میدان عمل شده‌اند.

وی همچنین خواستار تسریع در احداث ساختمان اداره‌ی تبلیغات اسلامی میانه شد و گفت: با این اقدام شهرستان از بسترها و زیرساخت‌های فرهنگی برخوردار شده و شاهد رشد فعالیتهای فرهنگی و مذهبی در شهرستان خواهیم بود.

اختصاص ۵۴ میلیارد ریال برای احداث ساختمان اداری تبلیغات اسلامی میانه

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه‌ی میانه نیز در این جلسه از اختصاص ۵۴ میلیارد ریال برای احداث ساختمان اداره‌ی تبلیغات اسلامی میانه از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان خبر داد و بر ضرورت احداث آن در سریعترین زمان تاکید کرد.

مسعود سعادتی با اشاره به اهمیت شناخت افکار عمومی در جامعه اظهار کرد: بخش مهمی از این شناخت بر عهده‌ی سازمان تبلیغات اسلامی است که در این خصوص باید به ارائه‌ی راهکارهای لازم پرداخته و با رویکرد انقلابی وارد میدان عمل شده و نیاز عموم در حوزه فرهنگی، دینی و مذهبی را مرتفع سازد.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت تبلیغات اسلامی و نقش تاثیرگذار هیئات مذهبی در باور و اعتقاد مردم بر ضرورت مراقبت و نظارت بر برنامه‌ها و فعالیت این هیئات و تعامل سازنده با آنها تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا