دادگستری آذربایجان‌شرقی از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کند

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: این مجموعه با تمام امکانات و توانایی خود از شرکت‌های دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال حمایت می‌کند.

به گزارش ارک خبر،آقای خلیل اللهی در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با حضور تعدادی از مدیران شرکت‌های دانش بنیان استان آذربایجان شرقی، با اشاره به منویات رهبری در دیدار با پژوهشگران و نوآوران دانش بنیان مبنی بر اینکه یکی از راه‌هایی که می‌تواند ما را از مقطع کنونی عبور دهد اقتصاد مقاومتی است و از مصادیق بارز آن شرکت‌های دانش بنیان است گفت: ما مکلف هستیم در اطاعت از فرامین رهبری از شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنیم.

شرکت‌های دانش بنیان بستری مناسب برای بهره مندی از ظرفیت جوانان نخبه در راستای تولید، اشتغال و تولید ثروت برای کشور و عموم مردم هستند.

بر اساس دستور رئیس قوه قضائیه در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، دادگستری استان‌ها تمام قد در راستای تحقق شعار سال در کنار واحد‌های دانش بنیان است.

شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند بستری مناسب برای بهره مندی از امکانات موجود کشور را فراهم کنند.

در تمام دوره‌های خدمت خود در دادگستری که از شرکت‌های مختلف بازدید کرده ایم مشاهده واحد‌هایی که با مشکل مواجه هستند زجرآور بوده است و بر همین اساس تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم تا مشکل آن واحد‌ها رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های تولیدی به هر میزان رونق داشته باشند در امنیت جامعه نیز موثر هستند گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در حمایت از تولید و اشتغال برخی از واحد‌های تولیدی که در حال ورشکستگی بودند امروز احیا شده است و حتی به کشور‌های دیگر صادرات دارند.

وی رسیدگی به دعاوی مربوط به حوزه شرکت‌های دانش بنیان در شعب ویژه را از اقدامات مهم دادگستری آذربایجان شرقی بیان کرد و گفت: متاسفانه گاهی نتیجه و ثمره دانش فنی شرکت‌های دانش بنیان بعد از سال‌ها تحقیق و پژوهش با کپی برداری توسط افراد سودجو از بین می‌رود که در راستای پیشگیری از این موضوع باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا