دشمن به دنبال تطهیر خاندان منحوس پهلوی است

اهر- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دشمن به دنبال تطهیر خاندان منحوس پهلوی است، گفت: ماهیت خاندان پهلوی برای نسل‌های جوان تبیین حقیقت نشده است.

به گزارش ارک خبر،امیر دریادار رضا عباسی صبح امروز دوشنبه در جمع رزمندگان و ایثارگران اهر با اشاره به این‌که ماهیت خاندان پهلوی برای نسل‌های جوان تبیین حقیقت نشده است، افزود: متأسفانه ماهیت خاندان پهلوی آن‌چنان که باید و شاید تبیین نشده و دشمنان با موج‌سواری این خاندان را تطهیر می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: در جهاد تبیین عملکرد قابل قبولی نداریم. وقتی در کشورمان می‌خواهیم زیرساختی فراهم کنیم رسانه‌های معاند می‌گویند پول مفت پیدا کردند بروید بازار ماکارونی را ساماندهی کنید، وقتی در جایی از کشورمان یک سگ کشته شود می‌گویند مدافع کشتار حیوانات هستند اما اگر در یکی از کشورهای همسایه ۴۰ نفر شتر کشته شود می‌گویند تهدید جان مردم را برطرف کردند.

وی ادامه داد: یک زمانی حق نداشتیم به تجاوزات آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها پاسخ دهیم یا بازداشت کنیم، اما امروز به برکت خون شهدا می‌توانیم نیروهای آمریکایی را در صورت تجاوز یا تخلف بازداشت کنیم. از طرفی وقتی ناوها و نفتکش‌های ایرانی به حیاط خلوت آمریکایی‌ها دست می‌یابند که زمانی امکان‌پذیر نبود باید تبیین شود و بگوییم که ما می‌توانیم.

دشمن به دنبال تطهیر خاندان منحوس پهلوی است

دریادار عباسی بابیان این‌که راهبرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از تهدیدمحور تبدیل به تهدیدمحور به اضافه هدف‌محور شده است، گفت: امروز آمریکایی‌ها می‌دانند اگر دست به ماشه شده و تیر بزنند قطعاً دو تا خواهند خورد. دوران بزن در رو گذشته که تهدید کنند و پاسخی نشنوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با ذکر این‌که در مقابل توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی ضعیف عمل کردیم، یادآور شد: فرهنگ و آداب و رسوم ما از بین رفته؛ به‌طوری‌که حتی مراسمات عزاداری و مساجد به مراسم عروسی با لباس مشکی تبدیل شده و این نمونه‌ای از جنگ نرم دشمن است.

دشمن به دنبال تطهیر خاندان منحوس پهلوی است

وی از آمادگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی برای حمایت نشر آثار نویسندگان با موضوع دفاع مقدس در شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: اگر سوژه‌های ناب در شهرستان اهر وجود داشته باشد آماده‌ایم تا در موزه آثار دفاع مقدس پذیرش کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا