دانش‌آموزان سفیران سلامت در کنترل کرونا بودند

مدیرکل دفتر آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت گفت: آموزش و پرورش و دانش‌آموزان که سفیران سلامت در کنترل شیوع ویروس کرونا بودند، نقش موثری را در ترویج امر واکسیناسیون در جامعه ایفا کردند.

به گزارش ارک خبر،دکتر فرشید رضایی روز دوشنبه، ششم تیرماه، در آیین تجلیل از ششمین دوره‌ی جشنواره‌ی سفیران سلامت دانش‌آموزی که در محل باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد، در اظهار کرد: باید در حوزه‌ی سلامت مادران و دانش آموزان سرمایه‌گذاری کنیم و این اهمیت همکاری اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی را می‌رساند که امروزه ما در حوزه‌ی سلامت با مشکلات متعددی مواجه هستیم و اقدامات اولیه باید از مدرسه شروع شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین موارد در تهیه‌ی سند آموزش و پرورش مسئله‌ی سفیران سلامت است چراکه در واکسیناسیون کرونا، آن دسته از خانواده‌هایی که سفیر دانش آموزی داشتند، استقبال خوبی از واکسن کردند؛ بنابراین اگر دانش آموزان با رغبت نفوذ کنند، این مهم در سلامت خانواده نقش بزرگی خواهد داشت.
رضایی در پایان یادآور شد: امیدوارم تبریز همچنان که در حوزه‌ی سلامت سرآمد کشور است، در همکاری با آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی نیز سرآمد باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا