آزمون سراسری با رقابت بیش از ۷۲هزار داوطلب در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه تبریز گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۱ با رقابت ۷۲هزار و ۹۱۵ داوطلب همزمان با سراسر کشور از ۸ تیر در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش ارک خبر،ناصر حاجی پور با اعلام اینکه آزمون سراسری ۱۴۰۱ با رقابت ۷۲هزار و ۹۱۵ داوطلب در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود، گفت: از این تعداد ۴۳۱۰۹ داوطلب زن و ۲۹۸۰۶داوطلب مرد هستند و به عبارت دیگر از این تعداد تقریبا ۶۰ درصد را دختران و ۴۰ درصد را پسران تشکیل می‌دهند.

حاجی پور درباره حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری نیز اظهار کرد: آزمون سراسری ۱۴۰۱ در آذربایجان شرقی در ۱۹شهر(آذرشهر، اسکو، اهر، بستان آباد، بناب، تبریز، جلفا، چاراویماق، سراب، شبستر، عجبشیر، کلیبر، مراغه، مرند، ملکان، مهربان، میانه، هریس، هشترود) و در ۳۰ حوزه امتحانی استان در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه، ۸ الی ۱۱ تیرماه برگزار می‌شود و در شهر تبریز پنج حوزه دانشگاه تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، دانشگاه پیام نور و مرکز علمی کاربردی ماشین سازی و آموزش و پرورش تبریز به عنوان حوزه‌های امتحانی داوطلبان در نظر گرفته شده‌اند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه آزمون سراسری همزمان با سراسر کشور با رقابت ۹۲۲۴ داوطلب نیز در حوزه امتحانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد، افزود: آزمون گروه هنر صبح روز چهارشنبه ۸ تیر، گروه ریاضی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۹ تیر، گروه علوم تجربی صبح روز جمعه ۱۰ تیر و گروه زبان‌های خارجی صبح روز شنبه ۱۱ تیرماه برگزار خواهد شد.

حاجی پور در مورد مقررات و لوازم ضروری و غیرضروری در آزمون سراسری نیز یادآور شد: به داوطلبان عزیز توصیه و تاکید می شود؛ از آوردن لوازم الکترونیکی هوشمند از قبیل موبایل، ساعت هوشمند، و…سایر وسایل غیر مجاز خودداری کنند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود ضمن توصیه به داوطلبان مبنی بر شناسایی محل حوزه امتحانی یک روز قبل از آزمون، یادآور شد: حوزه های امتحانی از ساعت ۳۰ :۶ صبح باز بوده و ضروری است داوطلبان با در دست داشتن لوازم ضروری از قبیل مداد سیاه نرم و پاک کن، کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار) در اسرع وقت به محل حوزه‌های امتحانی تعیین شده مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، داوطلبان باید با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و در صورت مغایرت اطلاعات مندرج در کارت به باجه های رفع نقص مراجعه کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا