برگزاری سومین مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر

برگزاری سومین مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر

به مناسبت عید غدیر از ۱۰ تیر تا ۷ مرداد، سومین مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر برگزار می‌شود.

به گزارش ارک خبر:مجید شریفی، مدیرروابط عمومی جشنواره مهرستان در گفت‌وگو با خبرنگارارک خبر اظهار کرد: جشنواره مهرستان به مناسبت عید غدیر از ۱۰ تیر تا ۷ مرداد، سومین مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر را با عنوان کتاب «کوهی که خنده‌رو بود» برگزار می‌کند.
وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب مذکور را از طریق شماره‌های تماس ۰۳۱۳۲۳۶۸۷۵۵ و ۰۹۳۷۰۰۱۲۹۰۰ و همچنین ارسال عدد ۹ به شماره ۵۰۰۰۵۴۶۰ تهیه کنند. خرید کتاب «کوهی که خنده‌رو بود» علاوه بر کتابفروشی‌های سراسر کشور، از طریق سایت book.mehrestan.ir و نسخه دیجیتال آن از سایت طاقچه قابل دسترسی است.
شریفی با اشاره به اینکه ۵۰۰ میلیون ریال جوائز نقدی و غیرنقدی برای برگزیدگان این دوره از جشنواره مهرستان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر در راستای فرهنگسازی ولایت انجام می‌شود و علاقه‌مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌توانند از این فرصت با جدیدترین کتب منتشره در این زمینه آشنا شوند.
وی اضافه کرد: همزمان با برگزاری سومین مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر، اهدای کتاب «کوهی که خنده‌رو بود» اثر سنا ثقفی و همچنین نذور و توزیع کتاب در مناطق محروم و مرزی کشور به عنوان عیدی و توزیع ۱۱۰ هزار جلد از این کتاب پیش‌بینی شده است.

دکمه بازگشت به بالا