راه اندازی پایگاه کتاب شهروندی با بیش از ۲۵۰ عنوان کتاب

برای نخستین بار در کتابخانه های شهر اصفهان/

راه اندازی پایگاه کتاب شهروندی با بیش از ۲۵۰ عنوان کتاب

رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: پایگاه کتاب شهروندی با بیش از ۲۵۰ عنوان کتاب برای نخستین بار در کتابخانه‌های شهر اصفهان راه اندازی می‌شود.

به گزارش ارک خبر، مرضیه اربابان با اشاره به رویداد «کتاب شهر» اظهار داشت: پایگاه کتاب با موضوع فرهنگ شهروندی به مناسبت روز قلم و روز شهرداری ها، ۱۴ تیرماه ساعت ۱۸ در کتابخانه مرکزی راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: این پایگاه با همکاری اداره توسعه فرهنگ شهروندی و اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به منظور فراهم کردن فرصتی برای استفاده شهروندان از کتب حوزه فرهنگ شهروندی ایجاد می شود.

وی بیان کرد: پایگاه ایجاد شده در کتابخانه‌های شهری، پایگاه شهروندی نام دارد که کتب حوزه شهروندی مرتبط با رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال را ارائه می دهد.

اربابان تصریح کرد: در این طرح ۲۵۰ جلد کتاب شهروندی در ۳۰ کتابخانه شهر در اختیار عموم قرار می‌گیرد که شهروندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌ها و جستجوی کتاب‌های موردنظر خود در این زمینه، گزینه‌های مورد علاقه و نیاز خود را امانت بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا