اهمیت شناخت مشکلات

شناخت مشکلات آغاز راه حل آن ها می تواند تلقی شود. راه حل مسائل و مشکلات هم مثل راه های مسافرتی باید قبل از شروع سفر شناسایی و بعد مورد استفاده قرار گیرند.

یادداشت های ۱۴تیر۱۴۰۱

مسلما مدیران ارشد استان ها و کشور باین واقعیت اشراف دارند و می دانند که بدون شناخت نمی توانند مشکلات عدیده موجود در جامعه را حل کنند.
دادن شعارهای دهن پرکن و امید وار کننده خالی از شناخت واقعی مشکلات و راه حل ها بیشتر شبیه شعاردان پزشک بر سر بیمار بد حال شباهت دارد.
اگر مشکلات مبتلا به جامعه رو به سختی برود، دراینکه اغلب مسئولین در شناخت واقعی مشکلات و یافتن راه حل های عملی مناسب، نا مؤفقند وباید تا مشکلات غامض تر نشده، برای شناخت مشکلات و پیدا کردن راه حل های خوب و کارا اقدامات جدی انجام دهند.

* افزایش گردشگر خارجی به این استان
وقتی استان جاذبه توریستی و امکانات پذیرش توریست دارد، در شرایط متعارف باید توریست کافی خارجی و داخلی هم داشته باشد. صرف نظر از تاثیر منفی مشکلات اپیدمی کرونا در کاهش میزان ورود توریست خارجی و داخلی به استان، باید گفت که ضعیف بودن صنعت توریسم استان باید ناشی از ضعف فعالیت فعالان صنعت گردشگری استان دانسته شود. امکانات طبیعی، مادی و فرهنگی و نیروی انسانی استان ایجاب می کند که آذربایجان در کلیه کارها و زمینه ها رشد، ترقی و توسعه سود آور و شاخص داشته باشد. مسلما در این مورد، مسئولیت های مشخص و سنگینی به عهده مسئولین و مردم آذربایجان محول می باشد.
شعر
بۇلونموشم

بۇلونموشم نٸچه یٸره بۇلومه
روحوم هله باش ایمه ییر اۇلومه
اٸله بیلکی ٱسیب منی ٱیریلیق
گرکلی دیر سون قویولا دؤزمه

دٸدیم نییه پیس ایش لره دینمیرسن؟
ڴۇرمه ییرسن یا پیسلیگی بیلمرسن؟
دٸدی‌دیلیم توتولوبدور قورخودان
پیسی قویوب یاخشلاری پیسلیرسن؟!

چوخلاری وار دٸییشدیرر یٸرینی
قورخمور دئییر آچیق آیدین سؤزینی
چوخودا وار سایماییری پیسلیکی
قورخاق لار دا الدن وئری اٸوینی

سۇزون گرک دیلی اولا دانیشا
اٸشیدنین فیکری ایله یاریشا
دیلسیز سؤزو ائشیدنلر سایمازلار
اؤرتوک قویماز گیزلین اودو آلیشا

 

نویسنده:محمد اشراقی مدیرمسئول

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا