عملیات گاز رسانی در دو روستای ابراهیم آباد و جعفرآبادآغاز شد

عملیات گاز رسانی به روستاهای ابراهیم آباد و جعفرآباد از توابع شهرستان خوروبیابانک با اعتباری بالغ بر هشتاد میلیارد ریال با حضوراستاندار اصفهان آغاز شد.

به گزارش ارک خبر،استاندار اصفهان در حاشیه مراسم آغاز عملیات گاز رسانی به روستاهای ابراهیم آباد و جعفرآباد خور و بیابانک، با تاکید بر اهمیت جهاد خدمت رسانی به ویژه به مناطق کم برخوردار و حمایت همه جانبه مسئولان ارشد استان برای رفع موانع محرومیت زدایی گفت: با تأمین اعتباراتی که در سفر اخیر رئیس‌جمهور و هیات همراه ایشان به اصفهان در نظر گرفته‌ شده، به ‌زودی شاهد طرح گازرسانی به سمت انارک نیز خواهیم بود.

۱۳۰۰۰ آژانس املاک در دیوار
در ادامه ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: در طرح گازرسانی به روستاهای ابراهیم آباد و جعفرآباد بیش از ۱۴ کیلومتر شبکه گذاری از نوع پلی اتیلن اجرا خواهد شد و بیش از ۲۰۰ مشترک در منطقه کویری استان به تعداد مشترکین گاز استان اضافه خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی طرح تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد، افزود: درحال حاضر گازرسانی به شهرستان خور و بیابانک از طریق سی ان جی صورت می گیرد به این صورت که گاز فشرده ( سی ان جی) روزانه از طریق۲۴ دستگاه مخازن حامل گاز CNG، از ایستگاه مادر واقع در نایین به خور وبیابانک، انارک و چوپانان حمل می شود و سپس در هفت شهر و روستای شرق استان توزیع می گردد.

لازم به ذکر است، خور و بیابانک به مرکزیت شهر خور با وسعت افزون بر ۱۲ هزار کیلومتر مربع و ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان، حدود ۱۰ درصد از کل مساحت استان اصفهان را در اختیار دارد.

این شهرستان دارای ظرفیت‌های گردشگری، بومگردی، صنایع معدنی و کشاورزی، دامپروری و…می باشد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا