حضور اورژانس در اربعین حسینی با تمام توان/ لزوم برنامه‌ریزی برای جلوگیری از گرمازدگی زائران

رئیس سازمان اورژانس کشور از انجام هماهنگی‌های لازم از سوی این سازمان در خصوص خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ارک خبر،جعفر میعادفر، رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مسئولیت این سازمان در خصوص پوشش مراسم اربعین اظهار کرد: یکی از پروژه های مهمی که سازمان اورژانس کشور در آینده نزدیک پیش روی خود دارد پوشش اربعین حسینی است.
وی ادامه داد: پوشش اربعین پروژه بسیار سنگینی است که در حال انجام هماهنگی‌های مرتبط با آن هستیم.
رئیس سازمان اروژانس کشور با بیان اینکه مسئول کمیته بهداشت و درمان اربعین، اورژانس کشور است، گفت: تمام توان خود را برای خدمت رسانی به زائران در نظر خواهیم گرفت. به همین منظور نیز در حال انجام هماهنگی‌هایی با سازمان و نهادها هستیم.
رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی با اشاره به پیش‌بینی حضور تعداد زیادی از مردم در مراسم اربعین حسینی، اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که تعداد زیادی از مردم قصد دارند برای اربعین حضور پیدا کنند.
وی افزود: اربعین سال جاری در فصل گرما برگزار می‌شود که با توجه به دمای هوا احتمال بروز آسیب‌هایی از جمله گرمازدگی، بیماری های ناشی از غذا، مسمومیت‌ها، بیماری های گوارشی و… تهدید کننده است که باید برای جلوگیری از آن‌ها برنامه ریزی داشته باشیم؛ به همین منظور در حال انجام هماهنگی و برنامه ریزی هستیم تا در حوزه بهداشت و درمان، اربعین را به بهترین شکل پوشش دهیم.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا