توزیع عادلانه مسائل آموزشی اصلی‌ترین دغدغه دولت است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: گسترش مدارس و توزیع عادلانه مسائل آموزشی اصلی‌ترین دغدغه دولت خدمتگزار است.

به گزارش ارک خبر،علیرضا صیادی، روز شنبه پنجم شهریورماه، در آیین افتتاح پروژه های آموزشی گفت: گسترش مدارس و توزیع عادلانه مسائل آموزشی اصلی‌ترین دغدغه دولت خدمتگزار است.
وی افزود: افتخار جامعه فرهنگیان این است که شهدای شاخص این هفته از متن آموزش و پرورش هستند و امیدواریم رفتار و منش شهدا را الگو قرار داده و در مسیر آنها حرکت کنیم.
صیادی، با بیان اینکه گسترش مدارس و توزیع عادلانه مسائل آموزشی در اقصی نقاط کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه رهبری و مسؤلان آموزش و پرورش بوده است، افزود: در همین راستا مهم ترین موضوع در حال حاضر جهاد تبیین است تا کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای عموم مردم تبیین شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با اشاره به این که ملت پشتیبان دولت خدمتگزار است تا عدالت آموزشی را به بهترین شکل پیاده کند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سایه تعلیم و تربیت جوانان انقلابی خود به نتایج ارزنده‌ای دست یافته است و تبیین این افتخارات و توفیقات بعد از انقلاب در هر زمان و مکان واجب است.
وی با تاکید بر اینکه دور بودن ملت از دانایی، توانایی را از بین می برد، تمرکز بر دانایی برای رسیدن به نتایج مطلوب فرهنگی و علمی را خواستار شد.
صیادی، خاطشان کرد: با بهره برداری ۴۲ پروژه آموزشی در آستانه سال تحصیلی جدید ۱۴۶ کلاس درسی به ظرفیت فضاهای آموزشی استان افزوده می‌شود که با هزینه ۱۱۰ میلیارد تومانی از اعتبارات بخش دولتی و خیرین ساخته شده‌اند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا