دو هزار و ۹۶ طرح صنعت برق آذربایجان به بهره برداری رسید

دو هزار و ۹۶ طرح صنعت برق آذربایجان همزمان با ششمین روز هفته دولت با اعتباری در حدود یکهزار و ۶۰۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش ارک خبر، یکهزار و ۵۴۷ طرح مربوط به شرکت توزیع نیروی برق تبریز با ۲۷۰ میلیارد تومان هزینه، ۵۴۴ پروژه مربوط به شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی (۱۹شهرستان) با ۳۹۱ میلیارد تومان و پنج طرح مربوط به شرکت برق منطقه ای آذربایجان با ۹۴۵.۲ میلیارد تومان هزینه است.
از جمله مهمترین این طرح ها خط ۴۰۰ کیلوولت هریس- مگری ارمنستان اجرا شده توسط شرکت برق منطقه ای آذربایجان است که به طول  ۹۰ کیلومتر با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۸۰ نفر به بهره برداری رسید.
پست سیار ۱۳۲.۲۰ کیلوولت شبستر(تبریز – شبستر – دشت خاوری) یکی دیگر از طرح های شرکت برق منطقه ای آذربایجان است که با پست سیار ۱۳۲.۲۰ کیلوولت به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر و ۴۰میلیارد ریال و اشتغال پنج نفر افتتاح شد.
برق رسانی روستایی به تعداد ۱۳ روستا، بهسازی و نوسازی شبکه های برق  روستایی در قالب طرح ملی بهارستان به تعداد ۱۷۵ روستا، برق رسانی به ییلاق عشایر استان از طریق واگذاری سلول های خورشیدی، توسعه و احداث شبکه های برق (شهری و روستایی)، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق (شهری و روستایی)، توسعه و احداث خطوط روشنایی معابر، افزایش قابلیت اطمینان شبکه با احداث فیدرهای جدید پست‌های فوق توزیع ملکیان و خاوری، توسعه و احداث خط ۲۰ کیلوولت جاده کلیبر به جانانلو، برق رسانی به متقاضیان جدید در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، خانگی، مجتمع های اداری، مسکونی و عمومی از دیگر طرح های افتتاح شده است.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا