انتخاب سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان پاسخگوترین دستگاه اجرایی کشور

براساس گزارش دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از مجموع یکهزار و 829 دستگاه فعال در این سامانه، سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان پاسخگوترین دستگاه اجرایی کشور معرفی شد.

به گزارش ارک خبر،براساس گزارش دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از مجموع یکهزار و ۸۲۹ دستگاه فعال در سامانه ۴۴۵ دستگاه و سازمان به همه (۱۰۰درصد) درخواست‌های شهروندان پاسخ داده‌اند.
مجموع درخواست‌های ثبت شده برای این دستگاه‌ها هشت درصد کل درخواست‌ها در سامانه را شامل می‌شود.
تعداد ۸۵ دستگاه و موسسه سریعترین پاسخگویی را داشته‌اند و در مهلت ۱۰ روزه و کمتر از آن به مردم پاسخ داده‌اند. هم‌چنین ۳۹۳ موسسه بدون شکایت هستند یعنی پاسخ‌های ارائه شده برای شهروندان رضایت بخش بوده است.
از میان دستگاه‌هایی که سریعترین پاسخگویی را داشته‌اند، ۲۶ موسسه بیش از ۱۰ درخواست دارند که به نسبت تعداد پاسخ و سریعترین زمان پاسخگویی جز دستگاه‌های برتر این گزارش محسوب می‌شوند که سازمان جهادکشاورزی استان در این لیست به عنوان پاسخگوترین دستگاه اجرایی کشور انتخاب و معرفی شده است.
این گزارش آماری در پایگاه اطلاع رسانی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به نشانی foia.farhang.gov.ir و بخش اسناد سامانه برای دسترسی عموم منتشر شده است.
گفتنی است کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به دستور رئیس‌جمهور با ترکیب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (رئیس کمیسیون)، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یا معاون ذیربط، وزیر اطلاعات یا معاون ذیربط، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یا معاون ذیربط، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور یا معاون ذیربط، رئیس دیوان عدالت اداری، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور تشکیل شده است.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا