تأمین ناوگان موردنیاز زائران اربعین

مشاور وزیر راه و شهرسازی بر دقت و توجه مضاعف بخش حمل‌ونقل جاده‌ای به مدیریت سفر و تأمین ناوگان موردنیاز زائران اربعین تاکید کرد.

به گزارش ارک خبر،علی جعفری گفت: براساس بازدید‌های معاون اول رئیس جمهور از پایانه‌های مرزی، سطح خدمات قابل قبولی در حوزه زیرساخت‌ها و امکانات خدماتی و رفاهی برای حضور و تردد زائران در پایانه‌ها ایجاد شده است و از این پس، دقت و توجه مضاعف بخش حمل‌ونقل جاده‌ای به مدیریت سفر و تأمین ناوگان موردنیاز را انتظار داریم.
مشاور وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: دولت جدید و رئیس محترم جمهور توجه و تأکید ویژه‌ای  به جابه‌جایی مطلوب زائران اربعین حسینی دارند و سطح انتظار از سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط بسیار بالاست.
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه زیرساخت‌ها و پایانه‌های مرزی از پارسال تاکنون انجام شده، گفت: هم اکنون با افزایش سفر‌های زائران اربعین حسینی، موضوع حمل‌ونقل مطلوب و مناسب زائران از اهمیت خاصی برخوردار است.
داریوش امانی افزود: مدیران ادارات استانی باید شخصا در پایانه‌های استان حضور داشته باشند و با هماهنگی تشکل‌های صنفی مسافربری، حداکثر ظرفیت ناوگان عمومی مسافربری در اعزام به مرز‌های غربی کشور به کارگرفته شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی از آماده‌سازی راهدارخانه‌های مستقر در مسیر‌های تردد زائران خبر داد و افزود: گشت‌های راهداری در جاده‌ها حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا