ضرورت پرداخت به موقع منابع و نظارت دقیق بر اجرای طرح دارویار

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مجلس برای طرح دارویار منابع مالی اختصاص داده است تا دهک های پایین جامعه به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

به گزارش ارک خبر،حسینعلی شهریاری گفت: طرح دارویار باید از ابتدای سال اجرا می‌شد که به دلیل عدم پرداخت منابع در چهار ماه ابتدایی سال و همچنین عدم اجرای کامل قانون، انجام و اجرا نشده است. در ادامه هم اگر منابع به موقع فراهم نشوند و به طور دقیق نظارت نشود؛ این احتمال وجود دارد که این طرح دچار مشکلاتی در اجرا شود.
به گفته وی اجرای خوب طرح دارویار به شرط تامین به موقع منابع مالی محقق می شود و هزینه های مردم نسبت به شهریور سال گذشته در حوزه دارو نباید افزایش پیدا کند.
او افزود: مجلس برای طرح دارویار منابع مالی اختصاص داده است تا دهک های پایین جامعه و افراد کم برخوردار و مستضعف به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.
او گفت: مجلس منابع مالی را تصویب کرده است. متاسفانه تنها حدود سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه پرداخت شده است. ارزش افزوده یک درصد برای امسال در حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که تا الان باید چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بابت مالیاتش می پرداختند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا