طعم شیرینِ مهرماه با دانشجویان جهادی/ اهدای هزینه تعمیر یک مدرسه از سوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

گروه‌های جهادی بسیج ناحیه دانشجویی این روزها مشغول خدمت به مردم منطقه خاروانا هستند.

به گزارش ارک خبر،گروه‌های جهادی آذربایجان‌شرقی چند هفته‌ای است که مهمان مردم خاروانا هستند تا بتوانند در حد توان خودشان یاری گر آنها در مشکلات و مسائل باشند.
ابراهیم‌زاده، رئیس شورای جهادی ناحیه بسیج دانشجویی در گفت‌وگوییدر این خصوص اظهار داشت: گروه‌های جهادی در قالب گروه شهید کسایی، ناحیه بسیج دانشجویی استان، دانشگاه فرهنگیان، پیام نور، دفتر بسیج دانشجویی که متشکل از دانشگاه‌های غیرانتفاعی و علمی کاربردی و علوم پزشکی و گروههای مستقل مانند گروهآذربایجان و افق مهربانی به منطقه خاروانا آمده‌اند.
وی ادامه داد: ۲۵ گروه جهادی سیصد نفره از ۲۸ مرداد تا ۱۵ شهریور در ورزقان به خدمات عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، دندانپزشکی و دامپزشکی و مطالبه‌گری می‌پردازند گه هم اکنون یک گروه دندانپزشکی در روستای سرندِ ورزقان حضور دارند.
مسئول قرارگاه جهادی شهید کسایی با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: این گروه‌های جهادی به نوسازی، رنگ آمیزی و نورپردازی شش مدرسه در این منطقه می‌پردازند.
وی افزود: حجت الاسلام سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا هم در بازدید اخیر خود از این گروه‌های جهادی ضمن تحسین فعالیت دانشجویان جهادی، هزینه تعمیر یک مدرسه در این منطقه را برعهده گرفت.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا