سرلوحه اقدامات پلیس، دفاع از حقوق شهروندی است

جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور با بیان اینکه این مجموعه تکیه گاه مظلومان است گفت: تابلو و سرلوحه اقدامات و فعالیت‌های پلیس، دفاع از حقوق شهروندی است.

به گزارش ارک خبر،سردار قاسم رضایی روز یکشنبه در مراسم آغاز فعالیت گشت‌های ویژه پلیس که در محل فرماندهی انتظامی پلیس پایتخت برگزار شد خط قرمز پلیس را مبارزه با هنجار شکنان و مجرمان جرایم خشن دانست و افزود: طبق نظرسنجی‌های انجام شده مردم از اقدامات و فعالیت‌های پلیس در آرامش کشور استقبال کردند و به همین منظور تابلو پلیس دفاع از حقوق شهروندی است.
وی با بیان اینکه ایران یک کشور سراسر انقلابی است گفت: پلیس نمی‌تواند نسبت به فعالیت مجرمان خشن و افرادی که می‌خواهند آرامش و امنیت مردم را خدشه‌دار کنند، بی‌تفاوت باشد و با همه ظرفیت و قاطعیت در این مسیر ایستاده است.
رضایی تاکید کرد: امروز یگان‌های ویژه انتظامی، یگان جدی با هنجارشکنان و آرام بخش برای ملت ایران است و مدافع دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
جانشین فرمانده فراجا گفت: مجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌ها در کنار هم در مقابل کسانی هستند که بخواهند در مسیر انقلاب قرار گیرند. برخی میدان را برای خود جولانگاه دیدند و این موضوع دیگر تمام شده زیرا نیروهای انقلابی نیروی انتظامی با همه هنجارشکنان برخورد خواهد کرد و اجازه هیچ ناامنی را نخواهد داد.
وی با بیان اینکه اگر یک شهروندی در شهر حرکت کند و یک هنجارشکن دانسته و نداسته برای او ایجاد ناامنی کند قطعا بداند که با او برخورد خواهد شد گفت: چه در منکری مانند سرقت و زورگیری یا اراذل و اوباش یا هر منکری که بخواهد آرامش و امنیت جامعه را برهم زند این نیروها وظیفه دارند در صحنه، جرایم خشن را خنثی کرده و در صحنه، هنجارشکنان را برابر اختیارات قانونی ادب کنند.
رضایی با بیان اینکه براساس تدابیری که اتخاذ شود اگر چنین مواردی در جای جای کشور باشد این یگان ها تشکیل خواهد شد افزود: یگان هایی که شب و روز ندارند، همه مردم ایران را دوست دارند و هنجارشکنی که از انحراف دور شود را هم دوست دارند اما زورگیری، سرقت مسلحانه و هر چیزی که باعث رعب و وحشت مردم شود خط قرمز این یگان است و با آن برخورد شدید خواهند کرد.
وی با تاکید بر همکاری دستگاه قضایی و پلیس گفت: خوشبختانه دستگاه قضایی با مجموعه میدانی هماهنگ است و مانند دو لبه قیچی این هنجارشکنان را قیچی خواهند کرد؛ حال معاندان هر برداشتی می خواهند داشته باشند زیرا هنجارشکنان با هنجارشکنی خود مزدور استکبار هستند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا